اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

خاطرات جبهه را نقل کنید، ریا نمی شود/ جانبازان شاهدان زنده دوران دفاع مقدس

خاطرات جبهه را نقل کنید، ریا نمی شود/ جانبازان شاهدان زنده دوران دفاع مقدس
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: جانبازان خاطرات جبهه را نقل کنید ریا نمی شود نسل های آینده باید بدانند که چه سرمایه هایی داده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا، آیت الله شیخ علی خاتمی در دیدار جمعی از جانبازان و خادمین ایثارگران با وی به منظور تجدید میثاق با آرمان های نظام جمهوری اسلامی به مناسبت روز جانباز،با تبریک حلول ماه شعبان اظهارداشت: ایثارگران و جانبازان افتخارات بخش برجسته دوران انقلاب و دوران دفاع مقدس محسوب می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،,

وی با بیان اینکه در آیات الهی توجه خاصی به زمان ها و مکان ها شده است، اگرچه همه هستی آیات الهی هستند،افزود:بر اساس حکمت و مصلحت نگاه ویژه ای ابه برخی مکان ها و زمان ها از سوی خداوند متعال شده است.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه همه سرزمین ها برای خداوند است اما خداوند متعال مکه را به عنوان حرم امن الهی اعلام کرده است،خاطرنشان کرد: اگرچه ایام هم برای خداوند متعال است اما بر اساس حکمت و مصلحت به برخی ایام نگاه ویژه ای شده است به طوری که روز جمعه سید الایام است و هر ۱۲ ماه آیات خداوند است اما برخی ماه ها حرام است اما به برخی از ماه ها از جمله ماه شعبان شرافت بخشیده شده است.

,

وی گفت: ماه شعبان ماه پیامبر گرامی اسلام،ماه ولایت و آشتی بیشتر با خداوند متعال و دروازه ورود به ماه مبارک رمضان است.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: روش سنت پیامبر توجه و عبادت بیشتر و آمادگی برای ورود به ماه ضیافت الهی است.

,

آیت الله خاتمی بیان داشت: کسی که بدون آمادگی وارد ماه رمضان می شود برایش سخت است اما کسی که با آمادگی وارد می شود هنگام افطار زبانش شکرگزار است.

,

وی ادامه داد: بیش از ۱۱ میلیارد سال از عمر جهان میگذرد و همین نظم از ابتدا بوده است و یک لحظه نیز تغییر نکرده است.

,

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: آنقدر این سیستم‌ منظم است که یک نقطه بیکار نیست و هنگامی که قیامت می شود در واقع یه نقطه از کار باز می ماند.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ادامه داد: خوشا بحال کسانی که دارای اختیار بوده و خود را با سازوکار نظام آفرینش وفق می دهند و عبد هستند.

,

آیت الله خاتمی با بیان اینکه از دیدگاه امام سجاد (ع)، مردم در برابر ولایت چند دسته اند،افزود: یک دسته از خدا،پیامبر،امام و مجتهد جامع الشرایط جلوتر می روند که این افراد از دین خارج می شوند.

,

وی با بیان اینکه طلحه و زبیر برای انتخاب حضرت علی فعالیت کردند و طلحه اولین کسی بود که با این امام بود،افزود:نباید سرگرم شدن به مسائل زندگی ما را واقعیت دور کند.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: جانبازان سند انقلاب اسلامی و شاهدان زنده دوران هشت سال دفاع مقدس هستند که ملت با دست خالی در برابر دشمنان ایستادند.

,

آیت الله خاتمی با بیان اینکه خاطرات جانبازان و ایثارگران صد سال دیگر سندهای حقانیت و مظلومیت انقلاب اسلامی می شود،ادامه داد: افتخارات و غرور ملی با تاریخ گذشته اثبات می شود.

,

وی ادامه داد:ما گاهی از کنار مسائل خیلی ساده عبور می کنیم دوران دفاع مقدس آنقدر رستم در این کشور اظهار وجود کرد که آن رستم داستان ها از یاد رفت.

,

امام جمعه زنجان با بیان اینکه دوران دفاع مقدس هشت سال بودد اما باید به اندازه ۸ هزار سال انقلاب را حفظ کند،ادامه داد:جانبازان خاطرات جبهه را نقل کنید ریا نمی شود نسل های آینده باید بدانند که چه سرمایه هایی داده شده است.

,

وی گفت: اگر از خاطرات خود نمی توانید بگویید از خاطرات دوستان و همرزمان خود بگویید خودش یک نوع تبلیغ است ریشه این انقلاب با خون آبیاری شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه