اخبار داغ

تبلور استعدادهای ناب معلولین در نمایشگاه نقاشی/معلولیت، محدودیت نیست

تبلور استعدادهای ناب معلولین در نمایشگاه نقاشی/معلولیت، محدودیت نیست
نمایشگاه نقاشی معلولین مراکز توانبخشی آموزشی وحرفه آموزی در یاسوج برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو،  نمایشگاه نقاشی معلولین مراکز توانبخشی آموزشی وحرفه آموزی تحت نظارت بهزیستی استان باسرپرستی  مریم خالدی فر مدیر ومربی مرکزدخترانه حرفه اموزی آفرینش هنر یاسوج، درنگارخانه اداره کل فرهنگ وارشاد یاسوج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ز ایل بانو,

خالدی  با اشاره به اینکه معلولیت محدویت نیست وچه بسا استعدادهای نهفته ای که در وجود این عزیزان هست گفت: پیرو کلاس های هنردرمانی که درتمامی مراکز کشور برپاشد سازمان بهزیستی استان  از سال 94 با دوره های اموزشی برای مربیان مراکز استارت این کار را زد، درطی این مدت توانخواهانی که ازنظر روحی و شناختی دچار مشکل و یا حتی حضور در اجتماع برایشان سخت بود توانستند با شرکت دراین کلاسها حرفه خود رانشان دهند به گونه ای که  افراد عادی بادیدن این عزیزان انگشت به دهن مانده بودند .

,

وی بیان کرد: ای کاش خانواده هایی که این چنین عزیزانی در خانه دارند به جای پنهان کردن  انها به این مراکز معرفی کرده تا استعدادهای نهفته انها را شکوفا کرده واحساس سرخوردگی درجامعه نکنند.

,

خالدی  درپایان ضمن تشکر از  دهبانی ریاست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکارانشان و هم چنین رهیده ازسازمان بهزیستی استان که وعده برگزاری نمایشگاه نقاشی مرکزآفرینش هنر را در تابستان به مادادند و به ان عمل شد.

,

 

,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه