اخبار داغ

قهرمان ارزنده زنجانی تیم ملی کشتی آزاد:

مرحله نهایی انتخابی تیم ملی اواخر اردیبهشت ماه برگزار می‌شود/ تمام تلاشم را برای کسب دوبنده تیم ملی به کار می‌گیرم

مرحله نهایی انتخابی تیم ملی اواخر اردیبهشت ماه برگزار می‌شود/ تمام تلاشم را برای کسب دوبنده تیم ملی به کار می‌گیرم
قهرمان ارزنده زنجانی تیم ملی کشتی آزاد گفت: تمام تلاشم را برای کسب دوبنده تیم ملی به کار می‌گیرم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میثم نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در بازیهای آسیایی جاکارتا و جهانی مجارستان اظهار کرد: مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم ملی روز جمعه به پایان رسید و بنده توانستم به مقام نخست مسابقات دست یابم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه تمام مدعی‌های این وزن در مسابقات حضور داشتند، ابراز کرد: با توجه به اینکه روند کشتی‌ها عوض شده و یک ساعت بعد از وزن کشی مسابقات آغاز می‌شود بنده یک وزن بالاتر رفتم.

,

عضو تیم ملی کشتی آزاد ایران با اشاره به اینکه در وزن 70 کیلوگرم نیز در شرایط خوبی قرار دارم، خاطرنشان کرد: در مرحله بعدی انتخابی تیم ملی که مرحله نهایی است چهار نفر نخست این وزن با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

,

وی با بیان اینکه مرحله نهایی انتخابی تیم ملی دهه سوم اردیبهشت ماه برگراز خواهد شد، گفت: در بازیهای آسیایی جاکارتا وزن 70 کیلوگرم وجود ندارد اما در صورت انتخاب شدن در مسابقات جهانی مجارستان بنده در این وزن به روی تشک خواهم رفت.

,

نصیری با اشاره به اینکه تمام تلاشم را برای کسب دوبنده تیم ملی به کار خواهم گرفت، عنوان کرد: رقیبان خوبی در این وزن وجود دارند اما هدف بنده پوشیدن دوبنده تیم ملی است.

,

وی با بیان اینکه به دنبال این خواهم بود تا نخستین مدال جهانی را در مجارستان کسب کنم، افزود: برنامه نخست بنده شکست تمام رقبای داخلی است و بعد از آن برای کسب مدال جهانی تلاش خواهم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه