اخبار داغ

به مناسبت فرا رسیدن 4 شعبان صورت گرفت؛

عیادت از جانبازان 8 سال دفاع مقدس بمناسبت فرارسیدن روز جانباز در پیشوا

عیادت از جانبازان 8 سال دفاع مقدس بمناسبت فرارسیدن روز جانباز در پیشوا
بمناسبت فرارسیدن ۴ شعبان،میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) و روز جانباز نماینده ادواری مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان با جانبازان دفاع مقدس دیدار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ندای پیشوا؛ ظهر امروز نماینده ادواری مجلس شورای اسلامی حجت الله روحی به همراه جمعی از مسئولان شهرستان پیشوا با حضور در منزل جانباز 70 درصد عبدالرضا خوانساری یکی از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس با ایشان دیدار کرده و همچنین از جانباز 60 سید کمال طباطبایی عیادت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی ندای پیشوا,

حجت الله روحی در منزل جانباز عبدالرضا خوانساری ضمن آرزوی سلامتی برای او گفت : از حضور در منزل ایثارگران و شهدا و دیدار با خانواده فداکار آنان روحیه و قوت می گیرم و آن را مایه برکت برای خود می دانم. مطمئن هستم که دعای شما جانبازان و ایثارگران در موفقیت جمهوری اسلامی ایران بسیار تأثیرگذار است.

,

وی در این دیدار همچنین از صبر و فداکاری همسر این جانباز سرافراز تجلیل کرد و خطاب به وی گفت: بی تردید شما و سایر همسران جانبازان در اجر و ثواب مجاهدت ایثارگران شریک و سهیم هستید و از مقام بالایی برخوردار هستید.

,

روحی همچنین با حضور در منزل جانباز سید کمال طباطبایی گفت: ملت ایران خدمت به خانواده معظم شهدا و جانبازان را وظیفه و تکلیف خود می‌دانند.حضور شما جانبازان در هر عرصه ای برای جامعه و جمهوری اسلامی ایران الگوساز خواهد بود. نماینده ادواری مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اینکه صبر و تحمل و فداکاری جانبازان و خانواده آنان بسیار بزرگ و غیرقابل توصیف است، گفت: به طور قطع و یقین خداوند منان ثواب ویژه‌ای را برای شما جانبازان و خانواده هایتان در دنیا و آخرت مقرر می‌کند

,

همچنین در این دیدار رئیس بنیاد شهید و جانبازان شهرستان پیشوا اظهار داشت:جانبازان کسانی هستند که در مسیر حق ثابت قدم مانده و پس از پایان جنگ تحمیلی نیز با تحمل رنج‌ها و مشقت‌ها و صبر و بردباری دین خود رابه اسلام و انقلاب ادا کردند.

,

وی تاکید کردند: یکی از سرمایه های بزرگ انقلاب اسلامی ایران جانبازان هستند و تلاش همه ما در جهت خدمت هرچه بیشتر و بهتر به این عزیزان می باشد وبه همین منظور در تدارک سالنی برای ارتقاء ورزش والیبال نشسته در بین جانبازان عزیز هستیم.

,

شهرستان پیشوا 30جانباز 50 تا 70 درصد دارد که از این میان 6 جانباز 70 درصد و 4 جانباز با 60 درصد مجروحیت دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه