اخبار داغ

پرونده مرگ خانم 41 ساله در ساری روی میز رسانه‌ها/ تزریق اشتباه خون یا واکنش خونی؟

پرونده مرگ خانم 41 ساله در ساری روی میز رسانه‌ها/ تزریق اشتباه خون یا واکنش خونی؟
پرونده مرگ خانم 41 ساله در حالی روز میز رسانه‌ها تحت عنوان تزریق اشتباه خون قرار گرفت که دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرده است که علت مرگ واکنش خونی بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، شنیده‌ها حاکی از مرگ یک خانم 41 ساله به دلیل تزریق اشتباه خون در مراکز درمانی تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی مازندران دارد.

اطلاعات بیشتری در ارتباط با جزئیات این حادثه منتشر نشده است، اما آنچه مشخص است و تاکنون پاسخ به بسیاری از دغدغه‌های افکار عمومی داده نشده است، مرگ دو خانم باردار، فوت کارگر آملی به دلیل تزریق اشتباه و در نهایت هم تزریق خون اشتباه از مواردی است که رسانه‌ای شده و وضعیت پرونده آنها هنوز برای افکار عمومی باز نشده است.

واکنش دانشگاه علوم پزشکی مازندران

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و به نقل از رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) ساری، در پی انتشار خبری با عنوان "تزریق خون اشتباه زن بیمار را به کام مرگ کشاند" به اطلاع می‌رساند بیمار خانمی ۴۴ ساله که در روز یکشنبه ۹۷/۰۱/۲۶ در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) ساری بستری و کاندیدای جراحی فیوژن ستون فقرات بوده است و در روز چهارشنبه ۹۷/۰۱/۲۹ پس از اقدامات تشخیصی لازم تحت جراحی قرار گرفت.

متاسفانه در حین جراحی به دلیل تزریق خون ، بیمار دچار واکنش خونی شد و اقدامات درمانی لازم در اتاق عمل انجام و پس از انتقال به آی سی یو علیرغم تمام اقدامات درمانی لازم و مربوطه، متاسفانه بیمار دچار ایست قلبی شده و فوت شده است.

بلافاصله با دستور رئیس دانشگاه، کمیته‌های مورتالیتی و RCA تشکیل و موضوع علت مرگ بیمار مذکور در دستور بررسی قرار گرفت. در حال حاضر علت مرگ و واکنش خونی به خون تزریق شده در دست بررسی است و پس از حصول نتیجه به اطلاع عموم خواهد رسید.

همانطور که در اظهارات مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران آمده است، اطلاعات کامل را در اختیار عموم قرار می‌دهند و سوال اینجاست که آیا خبر علت فوت دو مادر باردار و مرگ جوان کارگر آملی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
, واکنش دانشگاه علوم پزشکی مازندران, واکنش دانشگاه علوم پزشکی مازندران,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه