اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

تناقض گویی‌های چندباره روحانی در مورد توافق هسته ای/ نقش برجام در زندگی مردم دقیقا چه بود؟

تناقض گویی‌های چندباره روحانی در مورد توافق هسته ای/ نقش برجام در زندگی مردم دقیقا چه بود؟
روحانی در نشست هم اندیشی مدیران دولت در خصوص برجام نیز گفت: من به مردم قول می دهم چه برجام باشد و چه نه، چه امریکا باشد و چه نه، با سبک امروز ما ، توطئه آن ها نقش بر آب شده است.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن روحانی در 8 اردیبهشت ماه سال 94 در مراسم بیست و ششمین جشنواره ملی امتنان از جامعه کار و تولید گفت: با توافق نهایی که اگر اراده جدی وجود داشته باشد در ماه‌های آینده امکان‌پذیر است شرایط تولید بهتر خواهد شد. دلالان تحریم از هم‌اکنون به فکر شغل دیگری باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, با توافق نهایی که اگر اراده جدی وجود داشته باشد در ماه‌های آینده امکان‌پذیر است شرایط تولید بهتر خواهد شد. دلالان تحریم از هم‌اکنون به فکر شغل دیگری باشند.,

 

,

رئیس جمهور چند روز بعد از این اظهارنظر خود بار دیگر در 3 خرداد ماه 94  در هشتمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران، برجام را حلال مشکلات مردم دانست و افزود: امروز سرزمین زیبای فعالیت اقتصادی شما با دنیا، توسط 5+1، شورای امنیت و ابرقدرتها اشغال شده است و ما با ابزار سیاسی و دیپلماسی می‌خواهیم سرزمین اقتصاد خود را که به ناورا تصرف و اشغال شده، آزاد کنیم .

, امروز سرزمین زیبای فعالیت اقتصادی شما با دنیا، توسط 5+1، شورای امنیت و ابرقدرتها اشغال شده است و ما با ابزار سیاسی و دیپلماسی می‌خواهیم سرزمین اقتصاد خود را که به ناورا تصرف و اشغال شده، آزاد کنیم .,

 

,

بعبارتی آقای روحانی هر بار در سخنرانی های خود تمام مشکلات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی کشور را وابسته به برجام می دانست مجددا در 17 خرداد سال 97 گفت: ما وقتی می‌گوییم باید تحریم‌های ظالمانه رفع شود بعضی‌ها چشمان‌شان زیاد نچرخد. تحریم‌های ظالمانه باید از بین برود تا سرمایه بیاید و مشکل محیط زیست، اشتغال، صنعت و آب خوردن مردم حل شود، منابع آبی زیاد شده و بانک‌ها احیا شوند. آنها که ملت ما را تحریم کرده‌اند ظلم بزرگی مرتکب شده‌اند اما عده‌ای در داخل هم نمی‌دانستند تحریم چیست.

, ما وقتی می‌گوییم باید تحریم‌های ظالمانه رفع شود بعضی‌ها چشمان‌شان زیاد نچرخد. تحریم‌های ظالمانه باید از بین برود تا سرمایه بیاید و مشکل محیط زیست، اشتغال، صنعت و آب خوردن مردم حل شود، منابع آبی زیاد شده و بانک‌ها احیا شوند. آنها که ملت ما را تحریم کرده‌اند ظلم بزرگی مرتکب شده‌اند اما عده‌ای در داخل هم نمی‌دانستند تحریم چیست.,

 

,

اینکه روحانی در چند ساله اخیر و حتی در میتینگ های انتخاباتی خود تمام مشکلات کشور را وابسته به برجام می دانست بر کسی پوشیده نیست، اما اخیرا اقای روحانی در نشست هم اندیشی مدیران دولت در خصوص برجام نیز گفت: من به مردم قول می دهم چه برجام باشد و چه نه، چه امریکا باشد و چه نه، با سبک امروز ما ، توطئه آن ها نقش بر آب شده است. ملت برای برجام فکر کردیم و مشکلی نداریم. بدون برجام زندگی مردم دچار مشکل نخواهد شد. اگر قرار باشد در مقابل ما هم راحتی را از آن ها سلب کنیم کار سختی نیست. سازمان انرژی اتمی ما مدت ها است برای کارهایی که آن ها فکر می کنند و فکر نمی کنند آماده است.

, بدون برجام زندگی مردم دچار مشکل نخواهد شد.,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه