اخبار داغ

فرمانده سپاه قدس گیلان:

درمانگاه "دی پلی کلینیک" سپاه قدس گیلان افتتاح می شود

درمانگاه "دی پلی کلینیک" سپاه قدس گیلان افتتاح می شود
فرمانده سپاه قدس گیلان، گفت: درمانگاه “دی پلی کلینیک” سپاه قدس گیلان نیز با ظرفیت ۳۰ تخت‌ بعد از ماه رمضان افتتاح می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  8دی، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر امروز در دیدار فرماندهان و پاسداران سپاه قدس گیلان با امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در استان در سالن جلسات مصلی این شهر با عرض تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: انتصاب نماینده ولی فقیه در گیلان محور خیرات و برکات فراوانی برای استان باشد، استانی که در بخش های مختلف واقعا مشکلات عدیده ای دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  8دی، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر امروز در دیدار فرماندهان و پاسداران سپاه قدس گیلان با امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در استان در سالن جلسات مصلی این شهر با عرض تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: انتصاب نماینده ولی فقیه در گیلان محور خیرات و برکات فراوانی برای استان باشد، استانی که در بخش های مختلف واقعا مشکلات عدیده ای دارد., 8دی,

وی افزود: امیدوارم حضور شما مایه وحدت نیروهای انقلابی باشد که در همین مدت کوتاه آثار و برکاتی دیده ایم و امیدواریم در رسیدن به اهداف موفق باشید.

,

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: سپاه پاسداران برای برپایی تمدن بزرگ اسلامی و پاسداری از انقلاب و دستاوردهایش در عرصه های جنگ سخت، نیمه سخت، نرم و بخش های داخلی و خارجی در حال فعالیت است.

,

عبدالله پور افزود: در استان گیلان در عرصه های دفاعی لشکرها و تیپ های زمینی و دریایی، هوا فضا و نیروهای قدس که دسته های حزب الله را تقویت می کنند قرار دارند.

,

وی با بیان اینکه مأموریت‌های سازمان بسیج در قالب گردان امام حسین بیت‌المقدس و گشت شبانه پایگاه های مقاومت با کمک دیگر نیروهای نظامی استان انجام می شود، گفت: در حوزه فرهنگی راهیان نور، حلقات صالحین، یادواره های شهدا و مسجد محوری از برنامه های ماست.

,

**بیش از 75 درصد مساجد استان باز نیست

, **بیش از 75 درصد مساجد استان باز نیست,

فرمانده سپاه قدس گیلان، افزود: امیدوارم تحولی در حوزه مسجدمحوری به وجود بیاید و متاسفانه بیش از 75 درصد مساجد استان باز نیست.

,

وی افزود: قصد داریم تمام فعالیت هایی که می توانیم در این حوزه آورده شود و به طور مثال تودیع و معارفه فرماندهان سپاه در مساجد برگزار می شود.

,

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه به فعالیت ها در عرصه تولید علم، اشتغالزایی، محرومیت زدایی و اردوهای جهادی اشاره کرد.

,

وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته مجموعه بزرگ تفریحی کشوری در استان و در شهرستان لنگرود ایجاد می شود که بازنشستگان ما بتوانند استفاده کنند.

,

عبدالله پور افزود: ساخت تالار عروسی در جاده انزلی و تالار همایش 1400 نفره از دیگر برنامه های در حال اجراست.

,

وی افزود: پروژه تالار عروسی بدون داشتن منابع مالی و با فروش زمین‌های مازاد سپاه قدس گیلان اجرا می شود.

,

فرمانده سپاه قدس گیلان بیان کرد:  درمانگاه "دی پلی کلینیک" سپاه قدس گیلان نیز با ظرفیت 30 تخت‌ بعد از ماه رمضان افتتاح می شود.

,

وی با بیان اینکه همه این کارها با همدلی اجرا می شود، گفت: در خدمت خانواده های مدافع حرم هستیم که افتخاری هستند برای سپاه و در این جلسه از این دوستان تقدیر و تجلیل بعمل می آید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه