اخبار داغ

فرمانده سپاه عاشورا خبر داد؛

سپاه خود را در تامین امنیت و آرامش ملت ایران مسئول می‌داند/ واگذاری تیم تراکتورسازی به مجموعه خصوصیِ مطمئن پس از اتمام فصل

سپاه خود را در تامین امنیت و آرامش ملت ایران مسئول می‌داند/ واگذاری تیم تراکتورسازی به مجموعه خصوصیِ مطمئن پس از اتمام فصل
خرم گفت: سپاه خود را در تامین امنیت و آرامش ملت ایران مسئول می‌داند و سر از پا نشناخته برای مقابله با تهدیدات آماده‌ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سردار عابدین خرم ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز پاسدار، اظهار داشت: آمادگی سپاه برای دفاع از دین خدا، تفسیر مطلوب قرآن از پاسداران انقلاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج،,

وی ادامه داد: سپاه را تجلی‌گاه نظام سیاسی ایران نامیده‌اند و پاسداران وارث آرمان‌های امام و پیروان راستین ولایت فقیه می‌باشند.

,

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه اعضاء سپاه پاسداران با تاسی از عاشورا لبیک‌گویی برای دفاع از مظلومان را برای خود تکلیف می‌دانند، گفت: خود را در تامین امنیت و آرامش ملت ایران مسئول می‌دانیم و سر از پا نشناخته برای مقابله با تهدیدات آماده‌ایم.

,

وی خاطرنشان ساخت: به مناسبت روز پاسدار محرومیت زدایی در مناطق دور افتاده را در اولویت خود قرار داده‌ایم و کارهای بزرگی را اقشار مختلف بسیج انجام داده‌اند؛ گروه‌های جهادی در زلزله کرمانشاه بدون هیچ چشم‌ داشتی موثرترین فعالیت‌ها را کردند و ۵ ماه است در کنار زلزله‌زدگان حضور داریم.

,

این مقام نظامی با اعلام اینکه طرح جهادگران سلامت را آغاز کرده‌ایم و در دورافتاده‌ترین نقاط استان قرارگاه‌های پیشرفت و آبادانی ۲۲ روستا را تحت پوشش قرار داده‌اند، توضیح داد: در عرصه‌ی فرهنگی نیز شاید نواقصات و کم‌کاری‌هایی وجود داشته باشد ولی ما تمام تلاش خود را برای انجام هر چه بهتر آن انجام می‌دهیم؛ باید فضای شهر بیش از این فرهنگی باشد و از شهرداری انتظارات زیادی داریم.

,

خرم در خصوص آخرین وضعیت تیم تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: همه‌ی تیم‌ها فراز و فرود دارند و تیم‌هایی همچون سپاهان نیز گرفتار مشکل شده‌اند اما تراکتورسازی تبریز از سال ۸۹ تاکنون همواره در فراز بوده است؛ باید منصفانه قضاوت کرد، تراکتورسازی در زمان مدیریت سپاه به قهرمانی جام حذفی و نایب‌قهرمانی لیگ رسید.

,

این مقام مسئول عنوان کرد: از روزی که فرماندهی سپاه عاشورا را برعهده گرفتم‌، به دنبال پروسه واگذاری این تیم بوده‌ام، تمام تلاشمان این بود که این تیم در تراکتور بماند و عشق و علاقه‌ام صدرنشینی تراکتور و کسب موفقیت‌های بیشتر است.

,

وی خاطر نشان ساخت: بعد از پایان فصل تراکتور را به مجموعه‌های خصوصی قابل اطمینان واگذار می‌کنیم تا به سرنوشت صبا و پاس دچار نشود.

,

سردار خرم با تاکید بر اینکه تراکتور باید به افراد توانمند واگذار شود، بیان کرد: فردی که ادعا می‌کند مالک باشگاه تراکتور است سندی ندارد و باید مراجع قضایی به ادعای او رسیدگی کنند.

,

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درخصوص احمدی‌نژاد و جریان انحرافی، تاکید داشت: ما هرگونه حرکت‌هایی که منجر به تضعیف نظام و ارائه بهانه به دست دشمن باشد را محکوم می‌کنیم و همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز گفتند باید افراد دارای سابقه مدیریت در کشور به‌جای ایفای نقش اپوزیسیون پاسخگوی اعمال خود باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه