اخبار داغ

توسط مدیرکل بنیاد قزوین؛

برنامه‌های بنیاد در هفته‌ جانباز تشریح شد

برنامه‌های بنیاد در هفته‌ جانباز تشریح شد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، اجرای برنامه‌های فرهنگی بنیاد را به مناسبت بزرگداشت هفته جانباز تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا حقایق‌پور در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) و بزرگداشت هفته جانباز، برنامه‌های متنوعی توسط بنیاد پیش‌بینی شده که گردهمایی جانبازان در سراسر شهرستان‌های استان قزوین از جمله آنهاست. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: با توجه به نقش جانبازان در طول دفاع مقدس و رخدادهای انقلاب اسلامی، گرامیداشت یاد و خاطره‌ آنها یکی از وظایف عمومی آحاد مردم به ویژه مسئولان است. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: با توجه به حضور بیش از 7 هزار جانباز در سطح استان قزوین، برگزاری نشست جانبازان در شهرستان‌های استان از دیگر برنامه‌های بنیاد در بزرگداشت هفته جانبازان است. 

حقایق‌پور افزود: همچنین در این ایام طرح علمداران حماسه با حضور ائمه جمعه سراسر استان قزوین در خانه‌ی جانبازان اجرا می‌شود که در این برنامه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، مسایل و مشکلات آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

وی ادامه داد: در اجرای طرح سپاس نیز از جانبازان و خانواده‌های شهدا در سطح استان قزوین با حضور مسئولان استانی دیدار خواهد شد. 

این مسئول ابراز کرد: برگزاری نمایشگاه پیرامون حضور جانبازان استان قزوین در صحنه‌های مختلف و گلباران و غباروبی قطعه‌ی ایثارگران استان قزوین، محل دفن جانبازان، از دیگر برنامه‌ها بنیاد است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: طی بزرگداشت هفته جانباز، تجلیل از ایثارگران دستگاه‌های مختلف اداری و دیدار با خانواده‌های آنها در دستور کار دستگاه‌های استان قزوین قرار گرفته است.

حقایق‌پور افزود: اجرای برنامه‌های ترویجی در سطح شهرستان‌ها و تجلیل از ایثار و مقاومت جانبازان استان قزوین توسط رسانه‌های جمعی نیز از دیگر برنامه‌هاست. 

وی بیان کرد: برگزاری یادواره شهدای جانباز و گلباران و غباروبی قبور مطهر آنان، اعزام پیام‌آوران ایثار به مدارس و ادارات و تجلیل از کارکنان جانباز بنیاد از دیگر برنامه‌های بنیاد است.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه