اخبار داغ

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد صورت گرفت؛

دیدار و تجلیل از پیشکسوتان قرآنی شهرستان لنده+تصاویر

دیدار و تجلیل از پیشکسوتان قرآنی شهرستان لنده+تصاویر
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت گرامیداشت هفته قرآن و عترت با حضور در منزل پیشکسوتان قرآنی شهرستان لنده از آنان تجلیل کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از خبرلنده، به مناسبت هفته قرآن و عترت، رضا دهبانی پور مدیرکل ارشاد اسلامی، خوب پور مدیر امورقرآنی، امین درخشان مدیر روابط عمومی ارشاد اسلامی استان و اسماعیل زارعی رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان لنده به منظور تجلیل از پیشکسوتان قرآنی با حضور در منزل محمد رحیم ذاکری و سیدمحمد میرسالاری از آنان تجلیل کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

, ,

 

,
---
, ,
---
,

رضادهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار ها، ضمن اشاره به نقش قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه گفت: الحمدالله امروز در تمام مناطق استان شاهد توانمندی های زیاد جوانان و خانواده های مختلف در حوزه قرآن و عترت می باشیم.

,

وی افزود:این انقلاب چون مبتنی بر دین اسلام است و دین اسلام نیز مبتنی بر وحی الهی است و قرآن نیز برپیامبرگرامی اسلامی نیز نازل شده است تا مردم را به روشنایی و کمال برساند لازم است برای ترویج این فرهنگ از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.

,

 

,
---
, ,

 

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پیشکسوتان و فعالین حوزه قرآن و عترت نقش مهمی در ترویج این فرهنگ دارند و همه ما باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

,

وی تاکیدکرد: به دنبال شناسائی پیشکسوتان قرآنی، شهدای قاری و یا مربیان قرآنی بودند تا در یک مجموعه کتاب برای معرفی فعالین  و پیشکسوتان قرآنی استان چاپ و متشر خواهدشد.

,

دهبانی پور اظهارکرد: تمام مستندات این دیدارها و فعالیت های چندین ساله پیشکسوتان قرآنی در این مجموعه کتاب منتشر خواهند شد.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه یکی از مهمترین ضرویات امروز است که با حمایت از مراکز و موسسه های قرآنی این امر تحقق بیشتری خواهد یافت.

,

دهبانی پور اظهارکرد: در ماه مبارک رمضان در قالب جشن رمضان از ظرفیت های پیشکسوتان و مراکز قرآنی در این ماه مبارک با برپایی کرسی های تلاوت و محافل انس با قرآن استفاده خواهیم کرد.

,

در پایان این دیدار از زحمات چندین ساله فرهنگیان بازنشسته و استاد و پیشکسوتان قرانی شهرستان لنده آقایان محمد رحیم ذاکری پور و سید محمد میرسالاری تجلیل شد.

,

 

,

ادامه تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

,

 

,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه