اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت‌وگو با دانا:

آمریکا و غرب نمی توانند کاری برای اقتصاد کشور کنند/ هر بار به غرب چشم امید داشتیم نتیجه ای جز پشیمانی در بر نداشت

آمریکا و غرب نمی توانند کاری برای اقتصاد کشور کنند/ هر بار به غرب چشم امید داشتیم نتیجه ای جز پشیمانی در بر نداشت
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: قبل از توافق برجام بارها این نکته را اشاره کردیم که اروپا ، امریکا و غرب نمی توانند کاری برای اقتصاد کشور کنند اما دولت گوشش به این حرف ها بدهکار نبود، امروز به جایی رسیده ایم که رئیس جمهوری که قبل از اینها می گفت برجام فتج الفتوح است می گوید بدون برجام خللی در کشور وارد نمی شود.
[

ولی الله نانواکناری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص آثار برجام در عرصه های مختلف کشور اظهارداشت: ما از 8 سال دفاع مقدس آموختیم که خارج از کشور نمی تواند بر مسائل داخلی ما تاثیر بگذارد و امیدی نباید به غرب و خارج از کشور داشت؛ در طول 8 سال دفاع مقدس بدون هیچ پشت و پناهی از غرب با 18 کشور دنیا به صورت مستقیم و غیر مستقیم جنگیدیم و پیروز شدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی ادامه داد: چگونه در 8 سال دفاع مقدس توانستیم در برابر 18 کشور دنیا ایستادگی کنیم و در برابر آنان مقاومت کنیم اما امروز که در شرایط بهتر از آن دوران هستیم نمی توانیم؟! قطعا ایران می تواند بدون چشم داشت به خارج از کشور و برجام قله های پیشرفت در زمینه اقتصادی را بپیماید.

,

 

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: قبل از توافق برجام بارها این نکته را اشاره کردیم که اروپا، آمریکا و غرب نمی توانند کاری برای اقتصاد کشور کنند اما دولت گوشش به این حرف ها بدهکار نبود، امروز به جایی رسیده ایم که رئیس جمهوری که قبل از اینها می گفت برجام فتح الفتوح است می گوید بدون برجام خللی در کشور وارد نمی شود.

,

 

,

نانواکناری بیان داشت: باید برای بهبود شرایط اقتصاد کشور چشم امید مان را از خارج کشور به داخل کشور بدوزیم و از امید واهی غرب دوری کنیم ، چرا که هر بار به غرب و خارج از کشور چشم امید داشتیم نتیجه ای جز پشیمانی در بر نداشته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه