اخبار داغ

به مناسبت هفته سلامت برگزارشد؛

برگزاری مراسم زنگ نمادین سلامت در دبیرستان الزهرا(س) شهرلنده +تصاویر

برگزاری مراسم زنگ نمادین سلامت در دبیرستان الزهرا(س) شهرلنده +تصاویر
اولین روز هفته سلامت با برگزاری زنگ نمادین این هفته با حضور مسئولان شهرستان لنده در دبیرستان شبانه روزی الزهرا(س) برگزارشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، در اولین روز از هفته سلامت در شهرستان لنده، امروز و با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده، روسای شبکه بهداشت و درمان، اداره آموزش و پرورش،اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، بهزیستی، تبلیغات اسلامی و دبیران و مسئولان خوابگاه دانش آموزی دخترانه الزهرا(س) برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

 

,
---
, ,
 
,
---
,
---
, ,

در این مراسم ابتدا علی جاودان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده ، با تبریک اعیاد شعبانه، ضمن اشاره به نقش سلامت در روح و روان جامعه گفت: امروزه سلامت جامعه مهمترین نقش را در پیشبرد اهداف والی یک جامعه توسعه محور دارد.

,

وی افزود: ارتقای شاخص های سلامت در جامعه می تواند جامعه را از هرگونه خسران و ضروری مصون نماید.

,

در ادامه نیز چند نفر از دانش آموزان دختر بابیان  سروده های شعری خود  در وصف اهمیت سلامتی به خودمراقبتی تاکیدکردند.

,

 

,
---
, ,

 

,

امراله خانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده، ضمن اشاره به آغاز برنامه های هفته سلامت به نقش این برنامه ها در آگاهسازی عمومی جامعه پرداخت.

,

وی افزود: هرکدام از ما نقش تعیین کننده ای در کاهش بیماری ها در جامعه داریم به طوری که می توانیم به عنوان یک سفیر سلامت در خانه، محل کار و اجتماع به مردم در خصوص بیماری ها و روش های پیشگیری از بیماری ها آگاهسازی کنیم.

,

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان لنده تصریح کرد: خدمات و تلاش های خوبی در طول یکسال گذشته در جهت حفظ سلامتی و ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان لنده صورت گرفته است که مدیون تلاش های همه همکاران و تعامل خوب مردم بوده است.

,

در پایان این مراسم نیز از تعدادی از دانش آموزان سفیران بهداشتی سلامت در مدارس تجلیل شد.

,

, ,
---
, ,
, ,
 
,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
 
,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه