اخبار داغ

امام جمعه تربت حیدریه مطرح کرد

لزوم تبیین کارآمدی نظام و بیان دستاوردها

لزوم تبیین کارآمدی نظام و بیان دستاوردها
امام جمعه تربت حیدریه تاکید کرد: هر مطلب و عملی که باعث یاس و ناامیدی بین مردم شود قطعا آن حرکت غیر اتقلابی است و با اندیشه های امام و رهبری مطابقت ندارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت؛ حجت الاسلام محمدرضا عصمتی شنبه شب در نخستین جلسه شورای اداری سال ۹۷ اظهار داشت: تجربه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران نشان داده که هر امتی به خدا اعتماد و اعتقاد داشته باشد آن ملت پیروز و موفق خواهد بود، لذا تمام قدرت های دنیا در این مدت به هر شکلی سعی کردند تا این انقلاب را به انحراف و نابودی بکشانند که امیدشان تبدیل به یاس شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از خبرنگار , تابان تربت؛, حجت الاسلام محمدرضا عصمتی شنبه شب در نخستین جلسه شورای اداری سال ۹۷ اظهار داشت: تجربه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران نشان داده که هر امتی به خدا اعتماد و اعتقاد داشته باشد آن ملت پیروز و موفق خواهد بود، لذا تمام قدرت های دنیا در این مدت به هر شکلی سعی کردند تا این انقلاب را به انحراف و نابودی بکشانند که امیدشان تبدیل به یاس شد.,

 

,

وی همه این موفقیت ها و اقتدار را در باور و اعتقادی که بین مردم و مسوولان وجود دارد، عنوان کرد و افزود: امروز دشمن درصدد است تا این باور را از بین ببرد، لذا همه مسوولان وظیفه دارند تا این باور را تقویت و به بیان دستاوردها و موفقیت های نظام اسلامی برای مردم بپردازند.

,

 

,

امام جمعه تربت حیدریه تاکید کرد: هر مطلب و عملی که باعث یاس و ناامیدی بین مردم شود قطعا آن حرکت غیر اتقلابی است و با اندیشه های امام و رهبری مطابقت ندارد.

,

 

,

عصمتی خاطر نشان کرد: امروز استکبار جهانی به دنبال آن است تا از هر نقطه ای که آوای اختلاف بلنند می شود از همان نقطه نفوذ کند و به نظام و انقلاب آسیب برساند، لذا وحدت کلمه بین مسوولان و مردم از اساسی ترین نیاز های امروز جامعه اسلامی است.

,

 

,

لزوم تعریف استراتژی برای حمایت از کالای ایرانی

, لزوم تعریف استراتژی برای حمایت از کالای ایرانی,

نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: شعارهای مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب از یک پشتیبانی مطالعاتی و برنامه ریزی شده برخوردار است که راهبرد اساسی نظام را برای مردم و مسوولان ترسیم می کند.

,

 

,

سعید باستانی در نخستین جلسه شورای اداری تربت حیدریه اظهار داشت: تعیین شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری راهبرد همراه با استراتژی است که دولبه دارد و چنانچه درست عمل نشود تحقق آن به مخاطره خواهد افتاد.

,

 

,

وی افزود: شعارهای مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب از یک پشتیبانی مطالعاتی و برنامه ریزی شده برخوردار است که راهبرد اساسی نظام را برای مردم و مسوولان ترسیم می کند.

,

 

,

باستانی خاطر نشان کرد: در حوزه حمایت از کالای ایرانی ابتدا باید تعریفی استراتژی از کالای ایرانی داشته باشیم که چه میزان توان تولید داریم و همچنین چه کالاهای نیازمند واردات است.

,

 

,

وی مهمترین عرصه تحقق شعار سال را بدست گرفتن بازار هفت میلیارد دلاری در دنیا دانست و افزود: تحقق این مهم نیازمند اجرا و اصلاح برخی قوانین است تا تولید کشور به عرصه تجارت جهانی ورود پیدا کند.

,

 

,

30 میلیارد تومان اعنبارات امسال تربت حیدریه/مدیران ادارات از هر فرصتی برای جذب اعتبارات ملی استفاده کنند

, 30 میلیارد تومان اعنبارات امسال تربت حیدریه/مدیران ادارات از هر فرصتی برای جذب اعتبارات ملی استفاده کنند,

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه با بیان اینکه مجموع سر فصل اعتبارات از محل تملک دارایی، نفت و گاز و ماده ۱۸۰ برای سالجاری ۳۰ میلیارد تومان است از مسوولان ادارات و نهادها خواست تا بارایزنی های خود پیگیر پروژه های ملی در شهرستان باشند.

,

 

,

احمد علی موهبتی به تحرک بخشی بیشتر مسوولان ادارات در ابتدای سال اشاره کرد و افزود: با این بودجه عملا کار خاصی در سطح شهرستان انجام نخواهد گرفت، لذا انتظار داریم تا برای اجرای پروژه ها از هر فرصتی در سطح استان و کشور استفاده کنند.

,

 

,

وی یکی از راهکارهای مهم در تحرک بخشی به پروژه ها را ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: انتظار بر این است تا پروژه فولاد رخ تربت حیدریه تاپایان اردیبهشت فعالیت خود را از سر بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه