اخبار داغ

سرمربی پدیده مشهد:

کسر ۶ امتیاز کمر تیم پدیده را خم کرد/امیدوارم این اتفاق دوباره تکرار نشود

کسر ۶ امتیاز کمر تیم پدیده را خم کرد/امیدوارم این اتفاق دوباره تکرار نشود
سزمزبی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: شش امتیازی که از ما کسر شد روی جایگاه‌مان در جدول، انگیزه بچه‌ها، شرایط تیم، نتیجه بازی‌های بعدی ما تأثیر گذاشت که کارمان سخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ رضا مهاجری در نشست پیش از بازی تیمش با مشکی‌پوشان مشهد اظهار داشت: یک سال خیلی سخت را سپری کردیم و به هفته پایانی رسیدیم که فردا در مشهد میزبان هستیم و لیگ برای ما در مشهد تمام می‌شود. امیدوارم فردا بازی تماشاگرپسندی داشته باشیم و اینکه با برد در بازی فردا که بازی سختی هم هست، بتوانیم کار را تمام کنیم. مشکی‌پوشان تیم خیلی خوبی است و بازی سختی با این تیم داریم. با اینکه آنها شکست‌های زیادی داشته‌اند، اما همیشه خوب بازی می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: هفته پیش و در دیدار مقابل نفت تهران، برای ما اتفاق خوبی افتاد و برد بسیار شیرین و باارزشی بود که تقریباً ماندن‌مان را در لیگ قطعی کرد. امیدوارم بتوانیم در این دو هفته هم امتیاز لازم را بگیریم تا لیگ را به خوبی تمام کنیم. ما این فصل خیلی جاها دل‌مان سوخت و به حق‌مان نرسیدیم و چاله‌هایی ناخواسته سر راه ما قرار گرفت که شرایط‌مان را خراب کرد. فوتبال یک کار گروهی و دسته جمعی است و من نمی‌توانم به عنوان مربی همه کارها را انجام دهم. فوتبال یک پازل است که هر کدام از این قطعه‌های پازل درست نباشد، شکل آن به‌هم می‌ریزد. به نظرم سه هفته پایانی برای ما بسیار سخت بود که اولین خان هم بازی با نفت محسوب می‌شد. خوشبختانه از این خان به خوبی عبور کردیم. از دو خان پیش‌رو هم امیدوارم بتوانیم به خوبی بگذریم.

,

سرمربی تیم فوتبال پدیده در واکنش به این مسئله که قطعی شدن سقوط مشکی‌پوشان چه تأثیری روی بازی فردا می‌گذارد، گفت: این موضوع بازی را برای ما سخت‌تر می‌کند، چون آنها دیگر ابایی ندارند و استرس هم همراه‌شان نیست. آنها تکلیف‌شان مشخص شده و بازیکنان‌شان برای اینکه خودشان را نشان بدهند بازی خودشان را انجام می‌دهند و همین کار ما را سخت می‌کند.

,

مهاجری درباره اینکه در بازی رفت پس از پیروزی مقابل مشکی‌پوشان جشن گرفتند و اگر در بازی فردا هم پیروز شوند جشن خواهند گرفت یا نه، خاطرنشان کرد: آن یک بحث دیگر است که به من ارتباطی پیدا نمی‌کند و دست باشگاه، کانون هواداران و... است. کاری که به من مربوط می‌شود، مربوط به مسائل فنی درون زمین و نتیجه بازی است.

,

سرمربی تیم فوتبال پدیده در واکنش به این مسئله که همچنان احتمال کسر امتیاز از این تیم با توجه به پرونده مطالبات پراهیچ وجود دارد، گفت: اینها خبرهایی بود که این فصل کار ما را سخت کرد. در باشگاه دنبال کارها هستند و به نظرم در حال حل کردن مشکل پراهیچ بودند و همچنان این موضوع را دنبال می‌کنند. به نظرم مسئولان باشگاه احساس خطر کردند که کار را دنبال می‌کنند و امیدوارم این اتفاق دوباره تکرار نشود. این آوار یک بار روی ما خراب شد و کمرمان را خم کرد، امیدوارم که بار دوم نشود. شش امتیازی که از ما کسر شد روی جایگاه‌مان در جدول، انگیزه بچه‌ها، شرایط تیم، نتیجه بازی‌های بعدی ما و... تأثیر گذاشت که کارمان سخت شد. امیدوارم این بار مشکل حل شود تا فصل را با تلخی تمام نکنیم.

,

وی درباره اینکه موضوع حفظ سهمیه پدیده چه می‌شود و آیا مسئولان باشگاه برای فصل آینده قصد تیمداری دارند یا نه، اظهار داشت: تمام تمرکزم روی این دو بازی است که تمام شود و ببینیم که بعدها چه اتفاقی رخ می‌دهد. خوشبختانه امیدهایی به تیم ما وارد شد و قبل از بازی با نفت اتفاقات خوبی رخ داد. از سوی مسئولان استان، بخش خصوصی و دولتی کمک‌هایی صورت گرفت که بازیکنان امیدوار شدند و همین مسئله کمک کرد مقابل نفت نتیجه بگیریم. بعد از آن هم صلاح مملکت خویش را خسروان دانند.

مهاجری در واکنش به این مسئله که مشکلات مالی این فصل پدیده باعث می‌شود از فصل آینده بازیکنان بزرگ دیگر به این تیم نیایند و این اتفاق را چطور می‌بیند، تصریح کرد: قطعاً همین‌طور است. به نظرم نیازی به جواب دادن به این سوال نیست و خودتان به خوبی پاسخ دادید. وقتی شما دنبال کیفیت هستید، باید همه شرایط را با هم جلو ببرید. ما ابتدای فصل هدف‌مان چیز دیگری بود و وقتی افق خوبی دارید، شرایط خوب پیش می‌رود. شب بازی نمی‌خواهم زیاد در این خصوص صحبت کنم، اما وقتی میان هدف و نتیجه شما فاصله می‌افتد، کار هم سخت می‌شود. شما نگاه کنید ما فصل آینده چطور می‌توانیم محمد قاضی، خلعتبری، خانزاده و... را حفظ کنیم؟ هفت هشت بازیکن ما در نیم‌فصل پیشنهاد داشتند و می‌توانستند بروند، اما همه آنها ماندند. خوشبختانه این هفته‌های آخر شرایط خوب شد و حداقل مسئولان قول داده‌اند که این فصل را با بازیکنان به صورت کامل تسویه کنند.

مهاجری درباره غایبان تیمش برای بازی با مشکی‌پوشان، گفت: خوشبختانه محروم نداریم، اما چند بازیکن ما مصدومیت دارند. باید با کادرپزشکی صحبت کنیم ببینیم شرایط‌شان برای بازی فردا چطور است.

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه