اخبار داغ

تارتار:مقابل نفت تهران برای برد می‌جنگیم

تارتار:مقابل نفت تهران برای برد می‌جنگیم
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم از تلاش برای کسب رتبه پنجمی لیگ در پایان فصل خبر داد و گفت: مقابل نفت تهران برای برد می‌جنگیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی تارتار عصر شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت تهران با تقدیر از هواداران پارس جنوبی جم برای حمایت از این تیم در طول فصل اظهار داشت:‌ به آخرین روزهای فصل رسیده‌ایم و با تلاش همه مجموعه توانستیم تیم را به اینجا برسانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی خواستار حمایت مسئولان از باشگاه پارس جنوبی جم شد و اضافه کرد: تیم‌هایی مثل استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شدند ولی حالا حال و روز خوبی ندارند و نباید پارس جنوبی جم به این سرنوشت دچار شود.

,

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به اینکه همه از تیم پارس جنوبی جم به نیکی یاد می‌کنند، خاطرنشان کرد: نباید شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که این تیم نیز به سرنوشت نفت تهران و شاهین و . . . دچار شود.

,

وی از تلاش برای کسب رتبه پنجم لیگ در پایان مسابقات خبر داد و افزود: همه تلاش خود را می‌کنیم تا به عنوان پنجمی دست یابیم و در مسابقات باقی‌مانده امتیازات لازم را کسب کنیم.

,

تارتار با اشاره به اینکه کادر فنی و بازیکنان پارس جنوبی جم با شرافت ادامه مسابقات را دنبال می‌کنند، بیان کرد: مسئولان هم باید به فکر این تیم باشند و برای موفقیت آن شرایط را فراهم کنند.

,

وی با اشاره به استفاده از دروازه‌بان جوان این تیم در مسابقات پیش رو، تصریح کرد: از یکی دو بازیکن جوانمان استفاده خواهیم کرد و مطمئن هستیم که این بازیکنان ما را روسفید خواهند کرد.

,

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم به شرایط تیم نفت تهران اشاره کرد و ادامه داد: این تیم با مربی توانمندی چون هومن افاضلی و بازیکنان خوبی همچون محسن بنگر و محمد نصرتی پای به این مسابقه می‌گذارد و برای ماندگاری در لیگ برتر از همه توان خود استفاده کرد.

,

وی تصریح کرد: تیم نفت تهران فردا بازی انتحاری را در دستور کار خواهد داشت چون مساوی و یک امتیاز دردی از این تیم را دوا نخواهد کرد و ما نیز برای شاد کردن دل هوادارانمان پای به میدان می‌گذاریم.

,

تارتار گفت: همه تیم‌ها انتظار دارند که جوانمردانه و با تمام توان در بازی‌های باقی‌مانده به میدان برویم و برای اینکه حق دیگر تیم‌ها ضایع نشود، با تمام توان در میدان حاضر خواهیم شد.

,

وی با بیان اینکه شرافت خود را از سر راه نیاورده‌ایم، اظهار داشت: برای برد وارد میدان می‌شویم و تلاش می‌کنیم تا بازی جوانمردانه‌ای را ارائه کنیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه