اخبار داغ

گفتگو با جانباز هشت سال دفاع مقدس؛

پای درد دل همرزم شهید چمران/جانباز هرمزگانی: آقای استاندار بی توجهی ها قلبمان را شکسته است

پای درد دل همرزم شهید چمران/جانباز هرمزگانی: آقای استاندار بی توجهی ها قلبمان را شکسته است
جانباز هرمزگانی با خطاب قرار دادن استاندار هرمزگان، عنوان کرد: کسانی که از بالاترین سرمایه خود، یعنی سلامتیشان گذشتند نمی توانند خواسته دنیوی زیادی داشته باشند اما سخنان مسئولان برخی از نهادهای دولتی همچون نیشتری قلبمان را آزرده کرده است، خانواده شهدا و جانبازان مشکل مسکن دارند و هیچ فریادرسی ندارند، از شما توقع داریم یک بار به درد دل خانواده ایثارگران گوش کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد اسودی دهبارز، یکی از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به چگونگی عزام به جبهه های حق علیه باطل، اظهار کرد: با شروع جنگ تحمیلی در ژاندارمری به آموزش نظامی پرداختم و پس از آن در مهر ماه سال 59 به جبهه اعزام شدم و به عنوان پیک شهید چمران در دهلاویه بودم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

این جانباز با بیان اینکه شهید چمران اسوه ای تکرار نشدنی است، تصریح کرد: یکی از افتخارات من این است که توانسته ام در جبهه های جنگ همراه شهید چمران باشم و از آن کوه خرد، بهره مند شوم. همه رفتار ایشان درس بزرگ منشی بود به گونه ای که این شخصیت برجسته همیشه در سلام کردن به بزرگ و کوچک پیش دستی می کردند.

,

این جانباز با تاکید بر اینکه در زمان اعزام به جبهه های جنگ 14 ساله بود، عنوان کرد: پس از مدتی بازگشتم و به تحصیل پرداختم و دوباره به جبهه رفتم و در به مجض اعزام به منطقه هشت ملحق شدیم و به عنوان تخریبچی در عملیات بدر و خیبر حضور داشتم که در مرحله سوم عملیات خیبر به درجه جانبازی نائل آمدم که در آن دست، پا و گوش چپم با ترکش مجروح شد و دو ماه بینایی ام را به خاطر قرار گرفتن در معرض بمب های شیمیایی از دست دادم.

,

اسودی در ادامه گفت: در این مرحله از عملیات که منجر به درگیری تن به تن با رژیم بعثی شده بود پیکر بی سر همرزمان پیدا شد و گوهران با ارزشی را در آن حا از دست دادیم.

,

وی با اشاره به حضور در جبهه های جنوب لبنان، اظهار کرد: در انتهای جنگ تحمیلی بنا به دستور حضرت امام خمینی (ره) راهی سوریه و از آن جا به جنوب لبنان اعزام شدم و در کنار برادران حزب الله تا سال 67 در نیروی اطلاعات عملیات و پدافند هوایی و موشکی تا سال فعالیت می کردم.

,

این جانباز با بیان یکی از خاطرات حضور در لبنان، عنوان کرد: در درگیری با صهیونیست ها، در یک عملیات بر روی تانک های دشمن تصویر امام خمینی (ره)، حزب الله و نشان سپاه زدیم و توانستیم آنان را مجبور به عقب نشینی 35 کیلومتری از جنوب لبنان کنیم.

,

اسودی تصریح کرد: نسل جوان تنها خاطرات جنگ را شنیده و نمی تواند تلخی آن را تصور کند، باید بدانیم برای آسایش امروزمان، جوانان دیروز از جان مایه گذاشته اند و به سادگی این موضوع نگذریم.

,

وی با خطاب قرار دادن استاندار هرمزگان، خاطرنشان کرد: کسانی که از بالاترین سرمایه خود، یعنی سلامتیشان گذشتند نمی توانند خواسته دنیوی زیادی داشته باشند اما سخنان مسئولان برخی از نهادهای دولتی همچون نیشتری قلبمان را آزرده کرده است، خانواده شهدا و جانبازان مشکل مسکن دارند و هیچ فریادرسی ندارند، از شما توقع داریم یک بار به درد دل خانواده ایثارگران گوش کنید.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه