اخبار داغ

رییس بنیاد مسکن اراک:

شهرداری بودجه را منصفانه و عادلانه توزیع کند

شهرداری بودجه را منصفانه و عادلانه توزیع کند
رییس بنیاد مسکن شهرستان اراک با اشاره به اینکه شهرداری باید در توزیع اعتبارات در مناطق شهری عدالت را رعایت کند, گفت: توزیع عادلانه اعتبارات به توسعه مناطق حاشیه نشین کمک می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ بیات رییس بنیاد مسکن شهرستان اراک در صحن رسمی شورای شهر اراک گفت: موضوع سند دار کردن واحدهای مسکونی کوی امام علی (ع) از سال گذشته به جد در دستور کار مسئولان استانی و شهرستان اراک قرار گرفته است و در این راستا جلسات متعددی هم برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,
 
,
بیات اظهار کرد: سند نداشتن واحدهای مسکونی این منطقه به عنوان یکی از مناطق بافت فرسوده اراک باعث شده تا احیای این منطقه انجام نشود. امیدواریم با سند دار شدن منازل این منطقه بتوانیم موضوع مقاوم سازی این واحدها را در دستور کار قرار دهیم.
,
 
,
وی اضافه کرد: حقیقت این است که در هر نقطه از شهر که شهرداری از مدیریت آن عقب افتاده است مردم و شهرداری هر دو آسیب جدی دیده اند.
,
 
,
رییس بنیاد مسکن شهرستان اراک بیان کرد: برای اینکه سند دار کردن منازل این منطقه در دستور کار قرار گیرد سال گذشته شش برگ سند برای منازل این منطقه صادر شده است.
,
 
,
بیات اضافه کرد: برای اینکه مردم این منطقه برای دریافت سند مشارکت بیشتری داشته باشند, از روز پنج شنبه دفتر کارگزاری به منظور صدور سند در این منطقه راه اندازی خواهیم کرد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه شهرداری باید در توزیع اعتبارات در مناطق شهری عدالت را رعایت کند, افزود: بسیاری از خیابان های کوی امام علی(ع) اراک نیازمند آسفالت هستند و توزیع عادلانه اعتبارات کمک می کند این مناطق هم به خوبی توسعه پیدا کنند.
,
 
,
بیات به موضوع بحران کم آبی در کشور و استان هم گریزی زد و خاطرنشان کرد: مهاجرت مردم روستا به شهر یکی از پیامدهای خشکسالی ها است که در سال های آینده شاهد آن خواهیم بود و این موضوع می طلبد مدیران شهری برای مقابله با این پدیده برنامه ریزی مناسبی داشته باشند.
,
 
,
 انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه