اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک:

دولت شهرداری ها را در اجرای طرح بازیافت زباله ها کمک کند

دولت شهرداری ها را در اجرای طرح بازیافت زباله ها کمک کند
رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک با اشاره به اینکه بازیافت زباله ها نیازمند استفاده از دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی های به روز است, گفت: در این راستا لازم است دولت حمایت های لازم را داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  اراک امروز؛  کاوه فلک افلاکی, رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک عصر روز شنبه در صحن رسمی شورای شهر اراک ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به مشکلات کوی امام علی (ع) اراک اشاره کرد و گفت: به دلیل عدم ایجاد امکانات شهری در این منطقه از شهر اراک, ساکنان این منطقه با مشکلاتی مواجه شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  به نقل از , اراک امروز,  ,  کاوه فلک افلاکی, رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک عصر روز شنبه در صحن رسمی شورای شهر اراک ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به مشکلات کوی امام علی (ع) اراک اشاره کرد و گفت: به دلیل عدم ایجاد امکانات شهری در این منطقه از شهر اراک, ساکنان این منطقه با مشکلاتی مواجه شده اند.,

فلک افلاکی اظهار کرد: به دلیل ساخت و سازهای غیر قانونی که در این منطقه در گذشته ایجاد شده است, مردم کوی امام علی (ع) از مزایایی شهری بی نصیب هستند.

,

وی ادامه داد: نداشتن گاز، آب و برق، سند نداشتن منازل این منطقه از مهمترین مشکلات مردم است که باید برای رفع این مشکلات تدابیر مناسبی اندیشیده شود.

,

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک بیان کرد: به دلیل مشکلات اقتصادی که مردم این مناطق دارند آسیب های اجتماعی و جرایم خشن در این مناطق بالا است

,

فلاک افلاکی در ادامه با اشاره به اینکه در دنیا از زباله به عنوان طلای کثیف یاد می شود, افزود: متاسفانه در کشور ما خیلی از این سرمایه به درستی استفاده نمی شود و در بیابان ها رها یا در زیر خاک دفن می شود.

,

وی با تاکید بر اینکه بازیافت زباله ها درآمد خوبی به همراه دارد, ادامه داد: شهرداری باید برنامه ریزی مناسبی را برای بازیافت زباله ها در دستور کار داشته باشد.

,

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک با اشاره به اینکه بازیافت زباله ها نیازمند استفاده از دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی های به روز است, بیان کرد: در این راستا لازم است دولت حمایت های لازم را داشته باشد تا شهرداری ها از مزایای بازیافت زباله ها بهره مندی لازم را داشته باشند.

,

فلاک افلاکی خاطرنشان کرد: در صورتی که زباله ها به ویژه زباله های بیمارستانی به درستی مدیریت نشوند, می توانند تهدیدی جدی برای محیط زیست باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه