اخبار داغ

برای اولین بار در کشور؛

اراک مجهز به دستگاه زباله سوز بیمارستانی می شود

اراک مجهز به دستگاه زباله سوز بیمارستانی می شود
مدیر پروژه شرکت ماشین سازی اراک گفت: برای اولین بار در کشور اراک به دستگاه زباله سوز بیمارستانی تجهیز می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ محاسن زاده, مدیر پروژه شرکت ماشین سازی اراک عصر روز شنبه در صحن رسمی شورای شهر اراک گفت: شرکت ماشین سازی اراک برای طراحی و ساخت دستگاه های زباله سوز با شرکت های اروپایی از جمله فرانسه همکاری های را داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,  محاسن زاده, مدیر پروژه شرکت ماشین سازی اراک عصر روز شنبه در صحن رسمی شورای شهر اراک گفت: شرکت ماشین سازی اراک برای طراحی و ساخت دستگاه های زباله سوز با شرکت های اروپایی از جمله فرانسه همکاری های را داشته است.,

محاسن زاده اظهار کرد: شرکت ماشین سازی اراک سال گذشته موفق شد یک دستگاه زباله سوز صنعتی را تولید و در پالایشگاه تهران نصب کند.

,

وی با اشاره به اینکه شرکت ماشین سازی آمادگی تولید دستگاه های زباله سوز را دارد, ادامه داد: در جلساتی که با شهرداری اراک داشته ایم مقرر شد تا اولین دستگاه زباله سوز بیمارستانی کشور در این شهرستان نصب و راه اندازی شود.

,

مدیر پروژه شرکت ماشین سازی اراک بیان کرد: دستگاه زباله سوز بیمارستانی به گونه ای طراحی شده که سازگار با محیط زیست است و خطری را برای محیط زیست ندارد.

,

محاسن زاده قیمت ارزی در نظر گرفته شده برای زباله سوز بیمارستانی را یک میلیون یورو معادل ۱۳ میلیارد ریال عنوان کردند.

,

شهردار اراک

, شهردار اراک,

تولید روزانه ۶ تن زباله بیمارستانی در اراک

, تولید روزانه ۶ تن زباله بیمارستانی در اراک, تولید روزانه ۶ تن زباله بیمارستانی در اراک,

داود تاجران, شهردار کلانشهر اراک با اشاره به اینکه هم اکنون در اراک روزانه ۶ تن زباله بیمارستانی تولید می شود, گفت: برای فاز اول ساخت دستگاه زباله سوز ۶تنی برای اراک در نظر گرفته شده است.

,

تاجران اظهار کرد: در صورتی که دستگه زباله سوز با موفقیت به کار خود ادامه دهد در فازهای بعدی دستگاه زباله سوز با ظرفیت های بالا هم برای اراک در نظر خواهیم گرفت.

,

وی با اشاره به نقش این دستگاه در تولید برق, گفت: با این دستگاه زباله سوز می توان برق تولید کرد و آن را با قیمت های مناسب به شرکت توزیع برق به فروش رساند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه