اخبار داغ

اختصاص چند شعبه به منظور جمع‌آوری سوابق بیمه‌ای روزنامه‌نگاران

ربیعی: مطبوعات سخنگوی فقرا باشند

ربیعی: مطبوعات سخنگوی فقرا باشند
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انجمن صنفی مدیران مسئول روزنامه های غیردولتی دیدار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلنا، این دیدار با حضور عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال، «احمد میدری» معاون رفاه اجتماعی، «روزبه کردونی» مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و حاضران به بیان دیدگاه‌ها، پیشنهاد‌ها و انتقاد‌های خود پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ربیعی، گفت: ما از جهت‌های مختلفی وزارتخانه شما محسوب می‌شویم و به‌دلیل گستردگی فعالیت‌های مجموعه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی نیازمند نشست، تبادل‌نظر و هم فکری بیشتر با مطبوعات هستیم. هم از جنبه سابقه فعالیت مدیر مسئولی و روزنامه‌نگاری خود را به رسانه‌ها نزدیک می‌بینم و هم به‌دلیل ماهیت فعالیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این وزارتخانه که وزارتخانه مردم است باید ارتباطات سامان یافته‌تری با مطبوعات داشته باشیم. باید مطبوعات بیش از پیش مورد حمایت قرار بگیرند.

,

وی دراین نشست درباره درخواست برای اختصاص شعبه خاص رسیدگی به دعاوی مطبوعاتی درحوزه روابط کار اعلام کرد: ساز و کار لازم برای این موضوع اندیشیده شده و ظرف چند روز آینده این امر عملیاتی می‌شود.

,

گفتنی است، مسائل و مشکلات بیمه‌ای روزنامه‌نگاران، اختصاص چند شعبه به منظور جمع آوری سوابق بیمه‌ای روزنامه‌نگاران، مشخص شدن چگونگی حمایت از توسعه مطبوعات و ... از جمله مواردی بود که از سوی حاضران مطرح شد.

,

همچنین در این جلسه مقرر شد کمیته‌ای مشترک از سوی این انجمن و کارشناسان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مشکلات مطرح شده را پیگیری کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه