اخبار داغ

برگزاری مراسم جشن میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار در شهرستان دهگلان

برگزاری مراسم جشن میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار در شهرستان دهگلان
صبح امروز به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، مراسمی به همین مناسبت با حضور اقشار مردم، مسئولین محلی، پایوران سپاه و ایثارگران در کانون شهید مطهری دهگلان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهگلان شیدا، ماموستا محمدی امام جمعه دهگلان در این مراسم تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین (ع) اظهار داشت: امام حسین (ع) پاسدار و حافظ حق و معنویت بود که امروز پاسداران جمهوری اسلامی ایران به این امام اقتدا کردند و می خواهند پاسدار  و حافظ  دین و ارزش ها ی اسلامی باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,




وی افزود: امام حسین(ع) بزرگ پاسداری است که با نثار همه هستی خود از اسلام و قرآن دفاع کرد و با فداکاری بی نظیرش درس آزادگی و عزت را برای همیشه تاریخ به  آزادگان جهان آموخت.


امام جمعه دهگلان با اشاره به جایگاه والای حضرت امام حسین (ع) در اسلام اشاره کرد و گفت: یکی از بزرگترین ویژگی های حضرت امام حسین (ع) پاسداری از اسلام است که در این راه از هیچ تلاشی فرو گذار نکردند و این خدمات ارزنده بر کسی پوشیده نیست.

 


وی افزود: ماه شعبان یکی از پر فضیلت ترین و پر ثواب ترین ماه های سال است، در این ماه اعیادی وجود دارد که هر یک از آنان مهم و از ارزش های بسیار بالایی برخوردار است.


ماموستا محمدی خاطر نشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی نیز پاسداران عزیز نقش امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان را ایفا می کنند و باید با هوشیاری ادامه دهنده راه شهیدان باشند.


امام جمعه دهگلان بابیان اینکه پاسداری یک فرهنگ است گفت: امروز هر کس در هر مقام و لباسی که باشد اگر از انقلاب و دستاوردهای نظام دفاع  کند پاسدار اسلام و انقلاب است و بایستی تلاش کنیم تا که این فرهنگ در جامعه همه گیر شود.

 

 انتهای پیام/

    

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه