اخبار داغ

وجود 88 پروژه نیمه‌تمام ورزشی در مازندران/ تخصیص بودجه 25 میلیاردی برای اتمام 40 پروژه ورزشی در سال 97

وجود 88 پروژه نیمه‌تمام ورزشی در مازندران/ تخصیص بودجه 25 میلیاردی برای اتمام 40 پروژه ورزشی در سال 97
معاون توسعه منابع و سرمایه‌های انسانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: تا دهه فجر سال جاری برنامه‌ریزی شد تا 40 پروژه دیگر با بودجه 25 میلیارد تومانی به بهره‌برداری برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا اسماعیل محمدی در گفت‌وگو با بلاغ با بیان اینکه استان مازندران دارای 103 پروژه نیمه‌تمام ورزشی است که عمر برخی از این پروژه‌ها به دو دهه هم می‌رسد، گفت: با اقداماتی که در چهار سال اخیر انجام شد تعداد پروژه‌های نیمه تمام در مازندران به 88 عدد کاهش یافت.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی‌ و دولت با تخصیص مالیات بر ارزش افزوده در جهت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام گام بزرگی در این خصوص برداشتند، اظهار کرد: تا دهه فجرسال جاری برنامه‌ریزی شد تا 40 پروژه دیگر با بودجه 25 میلیارد تومانی به بهره‌برداری برسد.

معاون توسعه منابع و سرمایه‌های انسانی ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه پروژه نیمه‌تمام ورزشگاه شهید چمران آمل با بودجه ملی توسط شرکت تجهیز، توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور انجام می‌شود، افزود: بودجه 5 میلیارد تومانی برای این پروژه در نظر گرفته شد تا در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

این مسئول تاکید کرد: پیمانکار دیگر پروژه‌های نیمه‌تمام آمل هم قرارداد بسته شد که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدی با بیان اینکه برای ورزشگاه هفت تیر و ورزشگاه شهید وطنی که ورزشگاه بازی خانه به خانه بابل و نساجی مازندران است اعتبار ویژه‌ای در نظر گرفته شده است، گفت: مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان از سال 96 اعتبار و وجه نقد وجود دارد که مجری آن سازمان بسیج سازندگی است

وی در پایان گفت: 800 میلیون تومان هم برای ورزشگاه شهید وطنی بودجه وجود دارد که امیدواریم با این بودجه‌ها این دو ورزشگاه مهم استان آماده بهره‌برداری باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه