اخبار داغ

جزئیات انتشار کلیپ برخورد مامور شهرداری آمل با زن دستفروش

از تهدید دستفروش به چاقوکشی تا فروش مواد غذایی غیرمجاز

از تهدید دستفروش به چاقوکشی تا فروش مواد غذایی غیرمجاز
بعد از اینکه خانم دستفروش ماموران شهرداری آمل را تهدید به چاقوکشی کرد چند نفر که انگار آشنای این زن بودند به کمک او امدند و داد و بیداد شروع شد و مردم جمع شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، بعد از پخش شدن یک کلیپ و حواشی مختلف آن، این بار پخش کلیپی با عنوان «حمله» این بار به آمل رسید. بر اساس آنچه در این کلیپ می‌توان برداشت کرد این است که این اتفاق در محدوده بانک ملی مرکزی آمل رخ داده و ماموران شهرداری با رفتار زننده و تند به این خانم حمله کرده و اجناس وی را برده‌اند اما سوالاتی با دیدن این کلیپ در ذهن مخاطب تداعی می‌شود که چرا تنها با این خانم بدین صورت رفتار شده و چرا بقیه دستفروشانی که در این کلیپ هستند آرام بر روی صندلی کنار اجناس خود نشسته‌اند و آنها از گزند ماموران شهرداری در امان مانده‌اند.

یکی از دستفروشان کنار بانک در این خصوص به خبرنگار ما گفت: یکی از ماموران شهرداری به سمت این خانم رفت و از وی پرسید که آیا از شهرداری بابت دستفروشی نامه دارد که اگر ندارد برود بگیرد که این خانم به مامور شهرداری کاملا بی‌محلی کرد.

وی افزود: وقتی مامور شهرداری دید که این زن در مقابل راهکاری که در مقابلش گذاشته تا به صورت نیمچه قانونی دستفروشی کند گوش نمی‌دهد به دیگر همکارانش زنگ زد تا بیایند و اجناس این خانم را جمع کنند.

این دستفروش تاکید کرد: وقتی ماموران شهرداری برای گرفتن اجناس این خانم آمدند این زن ماموران شهرداری را تهدید به چاقوکشی کرد که من خودم این تهدید را به عینه شنیدم.

وی افزود: بعد از اینکه این خانم ماموران شهرداری را تهدید به چاقوکشی کرد چند نفر که انگار آشنای این زن بودند به کمک او آمدند و داد و بیداد شروع شد و مردم جمع شدند.

این دستفروش ادامه داد: ماموران شهرداری بعد از اینکه دیدند این خانم آنها را تهدید می‌کند او را رها کردند و رفتند و هیچ کاری با او نداشتند.

یکی دیگر از دستفروشان که در آنجا حاضر بود و نزدیک به 6 سال است که در آن حومه دستفروشی می‌کند، تاکید کرد: ماموران شهرداری آمل هیچ برخورد فیزیکی با این خانم دستفروش نداشتند و هیچ صحبت بدی از طرف ماموران شهرداری به این خانم صورت نگرفت.

وی گفت: مامور شهرداری کار خودش را می‌کند و اگر به من می‌گوید بساطت را جمع کن من مجبور به اطاعت هستم اما در طی چند سالی که من همینجا دستفروشی می‌کنم هیچ برخورد بدی از طرف ماموران شهرداری ندیدم.

یکی از کسبه که در آنجا حاضر بود گفت: فروش مرغ به این صورت که دستفروشان می‌فروشند جرم است و ماموران شهرداری در حال انجام وظیفه خود بودند.

وی گفت: این خانم نزدیک به دو هفته است که در حومه بانک مرغ می‌فروخت که نزدیک به دو روز بود که در مکانی که این اتفاق افتاد حضور داشت و اینکه گفت من خیلی وقت است که اینجا هستم درست نیست.

این شهروند آملی افزود: به نظرم کسی که از این خانم فیلم گرفت یکی از کسانی بود که پس از تهدید او پشتش درآمد و آشنایش بود.

حسن علیزاده، سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی آمل در گفت‌وگو با خبرنگار ما در این خصوص گفت: این اتفاق روبروی بانک ملی حدود ساعت 10 صبح افتاد و مامور شهرداری آمل در حال انجام وظیفه خود بود و وقتی می‌بیند یک دستفروش در حال فروختن مرغ، خروس و اردک به صورت کاملا غیربهداشتی و غیرمجاز است به وی تذکر دادند که بساطت را جمع کن که این دستفروش بنا به شنیده‌ها مامور شهرداری را تهدید به چاقو کشی می‌کند.

وی افزود: فروش مرغ بدین صورت توسط دستفروشان بنا به قانون دامپزشکی استان، شورای تامین و بهداشت و کارگروه سلامت ممنوع است و باید سریعا جمع‌آوری شود و مامور شهرداری
در این خصوص هیچ اقدام غیرقانونی انجام نداد.

علیزاده افزود: وقتی خبر به ما رسید سریعا اعلام کردیم که ماموران به وی کاری نداشته باشند و بروند.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی آمل با تاکید بر اینکه دوربین‌های بانک ملی باید بررسی شود، افزود: شروع کننده این درگیری طبق صحبت‌های ماموران شهرداری خود دستفروش بوده و فحاشی و برخورد فیزیکی با دستفروش صورت نگرفته است.

وی گفت: همیشه می‌گویند که چرا شهرداری دستفروشان را جمع‌آوری و ساماندهی نمی‌کند و وقتی هم چنین مورد غیربهداشتی و غیرقانونی را می‌خواهیم جمع کنیم این اتفاق می‌افتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه