اخبار داغ

یادداشت دانشجوی دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان؛

مذاهب کردستان یتیم شد/ انتظار نمیرفت روابط باعث تغییر و تحول در مدیریت دانشگاه مذاهب شود

مذاهب کردستان یتیم شد/ انتظار نمیرفت روابط باعث تغییر و تحول در مدیریت دانشگاه مذاهب شود
دانشجویان دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان بعد از شنیدن خبر تودیع و معارفه رییس دانشگاه مذاهب اسلامی واحد کردستان با نوشتن یادداشتی به این انتصاب اعتراض کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کرددانش، دانشجویان دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان بعد از شنیدن خبر تودیع و معارفه رییس دانشگاه مذاهب اسلامی واحد کردستان با نوشتن یادداشتی به این انتصاب اعتراض کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش,

 

,

متن این یادداشت بدین شرح است:

,

  

,

پس از گذشت سالیانی چند از تاسیس دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان، امروزه این دانشگاه در سطح استان کردستان و منطقه غرب کشور به عنوان دانشگاهی که امید فراوانی به کمک آن در رشد و توسعه و تاثیرگذاری آن در عرصه تقریب و اخوت بین برادران شیعه و سنی و فعالیت های فرهنگی داخل استان میرود، مطرح است.

, .,

 

,

از ابتدای تاسیس، این شعبه با سکان داری و ژرف اندیشی "دکتر فتح اللهی" آغاز به فعالیت کرده است که ایشان در اداره این مجموعه نقش خود را بعنوان ناخدای بی بدیلی به اثبات رسانده اند.

, .,

 

,

با وجود مشکلات فراوان بعنوان مثال : فقط و فقط اسماً جز دانشگاه های شرایط خاص قرار داشتن، غیر انتفاعی بودن و به فراموشی سپرده شدن دانشجویان به عنوان محور و شاکله اصلی دانشگاه و همچنین مشکلات خاص این شعبه مانند غیر استاندارد بودن محیط آموزشی و مشترک بودن ساختمان اداری آموزشی با خوابگاه در واحد برادران ، نقل مکان هر ساله دانشجویان دختر از خوابگاه اجاره ای به خوابگاهی دیگر، نبود بودجه و امکانات کافی و ... تنها مسئله ای که این شرایط را قابل تحمل میکرد وجود شخص ایشان بعنوان دوست و برادری دلسوز در کنار دانشجویان بوده است.

, .,

 

,

اما اینک با تغییر و تحولاتی که در اداره دانشگاه مذاهب اسلامی کشور رخ داده و از آنجایی که همیشه در کشور ما هر کسی که به راس کار میآید تمامی اعضای مجموعه را از ریز تا درشت ، بدون توجه به ظرفیت ها و توانایی های اشخاص تغییر میدهد، اینبار نیز با اینکه از مجموعه ای مانند دانشگاه مذاهب اسلامی که با نظر امام خامنه ای (مدظله العالی) تاسیس شده و اهداف والایی را دنبال میکند، انتظار نمیرفت روابط، باعث تغییر و تحول مدیریت شعبه های دانشگاه شود؛ که اینبار دست بر قضا نوبت به شعبه کردستان رسیده و مذاهب کردستان یتیم شد...

, ...,

 

,

مخفی کردن زمان و غیر علنی بودن مراسم تودیع و معارفه از طرف تنی چند از کارکنان و همچنین عدم حضور نماینده دانشجویان در این مراسم، که حقا و انصافا در خور زحمات چند ساله دکتر فتح اللهی نبود، مسئله ایست که موجب اعتراضی دوباره از طرف دانشجویان شده است.

, .,

 

,

البته چند روز پیش دانشجویان دانشگاه مذاهب اسلامی واحد کردستان نامه ای هم به نماینده ولی فقیه در کردستان نوشتند.

,

 

,

گفتنی است دیروز طی حکمی مرتضی خسروپناه به عنوان « سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی واحد کردستان» معرفی شد و از زحمات دکتر سیدکامران فتح اللهی رییس سلابق این واحد تقدیر و تشکر شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه