اخبار داغ

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان خبر داد:

تحویل 119 واحد مسکونی به زلزله‌ز‌دگان منطقه کالپوش

تحویل 119 واحد مسکونی به زلزله‌ز‌دگان منطقه کالپوش
مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان از تحویل 119 واحد مسکونی به زلزله زدگان منطقه کالپوش در شهرستان میامی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، علیرضا فلاحی مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان در جمع خبرنگاران در خصوص اقدامات این نهاد برای زلزله‌زدگان منطقه کالپوش گفت: تاکنون بیش از 1 میلیارد و 400 میلیون تومان وام بلاعوض به زلزله‌زدگان واجد شرایط در این منطقه پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان از پیگیری‌های مسئولان استان برای اخذ اعتبارات بیشتر در این خصوص طی سال گذشته خبر داد و افزود: اواخر سال گذشته موفق شدیم 2 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار دیگر برای کمک به زلزله‌زدگان منطقه کالپوش اخذ کنیم.

,

فلاحی با یادآوری وارد شدن خسارت به حدود هزار واحد مسکونی در شهرستان میامی در زلزله سال 95 اظهار کرد: قرارداد احداث واحد مسکونی برای 668 نفر از مالکان این واحدها پس از تشکیل پرونده منعقد شد که تاکنون 119 واحد نیز تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

,

وی سقف تسهیلات بازسازی را 20 میلیون تومان و تسهیلات مربوط به تعمیرات واحد مسکونی را 12 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: تسهیلات پرداختی با سررسید 180 ماهه بوده و دوره مشارکت آن نیز 36 ماه است.

,

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین از احداث واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای 2 معلول با مشارکت بنیاد مستضعفان و بهزیستی نیز خبر داد و گفت: تاکنون 19 فقره تسهیلات بلاعوض جمعا به مبلغ 228 میلیون تومان به خانواده‌های واجد شرایط در استان سمنان پرداخت شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه