اخبار داغ

در گفتگوهای جداگانه تأکید شد؛

اگر سپاه و سردار سلیمانی نبود دست گروهک های تکفیری از جهان اسلام کوتاه نمی شد/نقش آفرینی سپاه از بدو پیروزی انقلاب موجب خشم جهان استکبار است

اگر سپاه و سردار سلیمانی نبود دست گروهک های تکفیری از جهان اسلام کوتاه نمی شد/نقش آفرینی سپاه از بدو پیروزی انقلاب موجب خشم جهان استکبار است
به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تنی چند از ائمه جمعه استان کرمان به گفتگو نشسته ایم که مشروح آن را در گزارش زیر می خوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از راه آرمان؛ پس از پیروزی انقلاب اسلامی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت سال 58 دستور تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر کردند که در کنار ارتش جمهوری اسلامی ایران نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از مرزها نقش آفرینی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , راه آرمان, راه آرمان,

به منظور گرامیداشت سالروز تأسیس این نهاد مقدس در خصوص ضرورت پاسداشت دوم اردیبهشت و بیان نقاط قوت سپاه پاسداران که موجب ارتقاء نظام مقدس جموهری اسلامی ایران دشه است با تنی چند از ائمه جمعه استان کرمان به گفتگو نشسته ایم که مشروح این گفتگو ها را در گزارش زیر می خوانید.

,

, ,

امام جمعه ریگان:اگر سپاه و سردار سلیمانی نبود دست گروهک های تکفیری از جهان اسلام کوتاه نمی شد/هجمه های علیه سپاه به دلیل سیلی خوردن دشمن از این نهاد انقلابی است

, امام جمعه ریگان:اگر سپاه و سردار سلیمانی نبود دست گروهک های تکفیری از جهان اسلام کوتاه نمی شد/هجمه های علیه سپاه به دلیل سیلی خوردن دشمن از این نهاد انقلابی است , امام جمعه ریگان:اگر سپاه و سردار سلیمانی نبود دست گروهک های تکفیری از جهان اسلام کوتاه نمی شد/هجمه های علیه سپاه به دلیل سیلی خوردن دشمن از این نهاد انقلابی است ,

حجت الاسلام و المسلمین علی رنجبر ماهانی امام جمعه ریگان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  اظهار کرد: امام راحل با افق باز و بصیرت سیاسی در آن برهه از زمان احساس نیاز به تأسیس چنین نهادی کردند که امروز از ثمرات این نهاد بهره می بریم.

, خبرنگار ما , خبرنگار ما,

وی با بیان اینکه امروزه انقلاب و نظام مدیون این نهاد مقدس است، عنوان کرد: ثمرات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را  نه تنها در داخل کشور بلکه خارج از مرزهای کشور نیز می توان این ثمرات را دید.

,

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر ماهانی تصریح کرد: اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پاسدار جهان اسلام، امید ملت ایران، چشم روشنی ولایت و رهبری سردار حاج قام سلیمانی نبود؛گروهک های تروریستی و تکفیری که به جان امت اسلام و مسلمانان افتاده اند و در صدد نابودی جهان اسلام هستند؛ هرگز ما نمی توانستیم دست آنان را از جهان اسلام کوتاه کنیم.

,

امام جمعه شهرستان ریگان با اشاره به اینکه امروز اگر می توانیم 73 موشک را با پدافند سوریه بزنیم از ثمرات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: همچنین ثمرات این نهاد مقدس را می توان در کشورهای بحرین، سوریه،فلسطین و دیگر کشورها ببینیم.

,

وی اذعان کرد: اگر دشمن هجمه هایی علیه سپاه به کار می برد برای این است که از این نهاد انقلابی سیلی محکمی را خورده است و انتظار می رود که در داخل کشور کسانی که از روی نادانی و جهالت این نهاد مقدس را تخریب می کنند و یا برخی در بیرون از مرزها همدست شده اند از خواب غفلت بیدار شوند و عظمت سپاه را در کنار دیگر نهادهای امنیتی درک کنند.

,

, ,

امام جمعه بم: نقش آفرینی سپاه از بدو پیروزی انقلاب موجب خشم جهان استکبار است

, امام جمعه بم: نقش آفرینی سپاه از بدو پیروزی انقلاب موجب خشم جهان استکبار است , امام جمعه بم: نقش آفرینی سپاه از بدو پیروزی انقلاب موجب خشم جهان استکبار است ,

حجت الاسلام و المسلمین قاسم دانشی امام جمعه بم در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران جهان استکبار به دنبال شکست این انقلاب نو پا با ایجاد گروهک های تروریستی در شرق و غرب کشورمان بود.

, خبرنگار ما , خبرنگار ما,

امام جمعه شهرستان بم ادامه داد: غائله های این گروهک ها در سطح کشور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مردم عزیزمان خنثی شد و همچنین در دوران جنگ هشت ساله دفاع مقدس  این نهاد در کنار نیروهای مسلح دیگر نقش آفرینی کرد.

,

وی با بیان اینکه پس از جنگ تحمیلی نیز در عرصه سازندگی سپاه به شایستگی نقش ایفا کرده است، تصریح کرد: همچنین در توطئه هایی که از سوی جهان استکبار  به رهبری آمریکا و اسرائیل علیه جبهه مقاومت در منطقه شکل گرفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مانند همیشه حضور برجسته و ارزنده ای داشته است.

,

حجت الاسلام و المسلمین دانشی با تأکید بر نقش فرا مرزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: این مسئله نشان از درایت حکیمانه  امام راحل در تشکیل این نهاد و پس از ایشان  نیز مقام معظم رهبری دارد.

,

وی بیان کرد: سپاه ویادگاران هشت سال دفاع مقدس این مأموریت را دارند که توطئه های دشمن را نقش بر آب کنند؛ همچنین ارتش مقتدر و ولایی با همه نیروهای چند گانه خود، نیرو انتظامی و امنیتی اطلاعاتی با اشراف شایسته ای که دارند و سپاه مقتدر در دریا،هوا و عرصه موشکی نقش های بسیار موثری در جهت ارتقاء نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند.

,

حجت الاسلام و المسلمین دانشی در پایان با تأکید بر فرامین حکیمانه رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کرد: نقش بازدارندگی سپاه پاسداران انقلاب است؛ موجب شده است که دشمن از سپاه و پاسداران دلاور عصبانی باشد و متأسفانه برخی افراد نا آگاه و یا آگاهانه از سر خیانت، سپاه را تضعیف می کنند؛ این در حالی است که نقش آفرینی سپاه از بدو پیروزی انقلاب تا کنون ملموس بوده است و همین مسئله باعث خشم  وکینه جهان استکبار از این نیروی عزیز و مقتدر شده است.

,

, ,

امام جمعه رفسنجان: قدرت نظامی کشور؛حاصل مدیریت هوشمندانه امام راحل و مقام معظم رهبری است

, امام جمعه رفسنجان: قدرت نظامی کشور؛حاصل مدیریت هوشمندانه امام راحل و مقام معظم رهبری است, امام جمعه رفسنجان: قدرت نظامی کشور؛حاصل مدیریت هوشمندانه امام راحل و مقام معظم رهبری است,

حجت الاسلام والمسلمین عباس رمضانی پور امام جمعه شهرستان رفسنجان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه پس از هفتاد روز از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی حضرت امام راحل دستورتأسیس سپاه پلاسداران انقلاب اسلامی را دادند، گفت:این مسئله نشان از مدیریت و آینده گری امام خمینی (ره) بود که در کنار ارتش جمهوری اسلامی یک نهاد نظامی دیگر وجود داشته باشد که بتواند بر اقتدار نظام بیافزاید.

, خبرنگار ما , خبرنگار ما,

امام جمعه شهرستان رفسنجان با بیان اینکه هم اکنون ارتش،سپاه و بسیج به عنوان قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران درکنار یکدیگر هستند،ادامه داد: با توجه به اینکه نظام اسلامی با دشمنی هایی که در سطح دنیا به وجود آمده دشمنان قسم خورده ای دارد؛ کشورمان باید نیروهای چند گانه ای داشته باشد تا بر اقتدار ما از حیث نظامی افزوده شود.

,

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی پور با اشاره به اینکه ارتش و سپاه در عرصه های سازندگی نیز نقش آفرینی دارند، عنوان کرد: این مسئله نشان از آن دارد که ما نه تنها در بعد نظامی بلکه در عرصه سازندگی نیز به خود کفایی ملموسی دست یافته ایم.

,

وی ابراز کرد: برپایی امنیت داخلی کشور بر مرزها به عهده نیروی انتظامی است ولی سپاه و ارتش هر جا که نیاز باشد به منظور کمک به نیروی انتظامی حضور خواهد یافت؛ این حضور می تواند همدلی، وفاق و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برساند که امروز به مخیله هیچ دشمنی حمله به مرزهای ایران خطور نمی کند.

,

امام جمعه شهرستان رفسنجان ادامه داد: توان و قدرت نظامی در کشور حاصل مدیریت هوشمندانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری می باشد که بر عظمت و اقتدار کشور افزوده شده است و هر چه که قدرت جمهوری اسلامی ایران افزوده شود؛ دشمنان اسلام جرات نزدیک شدن به این نظام را نخواهند داشت.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه