اخبار داغ

در ادامه ناتوانی دولت در مدیریت؛

نابودی هزاران تن محصول کشاورزی در جنوب شرق!/کشاورزان در خطر ورشکستگی

نابودی هزاران تن محصول کشاورزی در جنوب شرق!/کشاورزان در خطر ورشکستگی
پس از نابودی محصولات هندوانه و گندم در سیستان و بلوچستان این بار نوبت نابودی هزاران تن محصول کشاورزی نیازمند به سردخانه رسید تا کشاورزان بیشتری ورشکست شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، در روز های اخیر خبرهایی زیادی مبنی بر نابودی محصولات کشاورزی هندوانه و گندم در سیستان و بلوچستان منتشر شد که هر بار این نابودی خسارات زیادی به کشاورزان وارد کرد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
در روز های اخیر خبری مبنی بر کمبود سردخانه و نابودی محصولات کشاورزی در استان کلید خورد به طوری که جوادی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در مراسم تودیع ومعارفه رییس جدید سازمان جهاد کشاورز ی سیستان و بلوچستان از تولید سالیانه 4 میلیون تن محصول کشاورزی در استان خبر داد و گفت:  استان سیستان وبلوچستان به سردخانه های مجهز و بیشتری برای نگهداری فرآوری محصولات کشاورزی نیاز دارد.
 
,
,
وی گفته بود که 91 هزارتن ظرفیت سردخانه،  مناسب سیستان و بلوچستان نیست و به ویژه این که  بخش شیلات وصنایع تبدیلی این استان نیاز بیشتری به حمایت دارد.
 
,
,
, ,
جوادی افزایش تولید محصولات کشاورزی، با کاهش مصرف آب را از طریق اجرای طرح های نوین کشت و آبیاری، محوراصلی کار وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد.
 
,
,
معاون توسعه مدیریت ومنابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: با تشکیل تعاونیهای تولید می توانیم از بهره برداران  حمایت کنیم تا این اهداف محقق شود.
 
,
,
, ,
آنچه مسلم است مدیران باید به صورت اورژانسی این موضوع مهم را به مسئولان ارشد کشوری منعکس و با جذب اعتبار اقدام به ساخت سردخانه های بیشتر در سیستان و بلوچستان کنند تا اندکی از این وضعیت تاسف بار با جمع آوری محصول انباشته شده روی دست کشاورزان بکاهند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه