اخبار داغ

همزمان با سالروز میلاد قمر بنی هاشم (ع) و روز جانباز صورت گرفت؛

برگزاری همایش تجلیل از علمداران حماسه در شهرستان خلیل آباد + تصاویر

برگزاری همایش تجلیل از علمداران حماسه در شهرستان خلیل آباد + تصاویر
همایش تجلیل و تکریم از جانبازان سرافراز، اسوه های صبر و استقامت همزمان با میلاد قمر بنی هاشم (ع) و روز جانباز در سالن ثامن الحجج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلیل آباد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، همایش تجلیل و تکریم از جانبازان سرافراز، اسوه های صبر و استقامت، شب گذشته، همزمان با میلاد قمر بنی هاشم (ع) و روز جانباز در سالن ثامن الحجج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلیل آباد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی, .,

محسن رزمی در این مراسم با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز جامعه، مدیون از خود گذشتگی و جان فشانی جانبازان، ایثارگران و شهدا است، اظهار داشت: تجلیل و تکریم جانبازان به عنوان یادگاران دفاع مقدس از جمله برترین کارهاست که می تواند نقش به سزایی در انتقال فرهنگ ایثار و جهاد داشته باشد.

,

وی با تاکید بر اینکه جانبازان در بهترین دوران از عمر خود با بذل جان، افتخارات بزرگی برای کشور و نظام به وجود آوردند، خاطرنشان کرد: جانبازان همچنین بعد از جبهه با تحمل درد و رنج حاصل از مجروحیت دست از آرمان ها، ارزش ها و اهداف خود بر نداشتند.

,

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خلیل آباد با تاکید بر اینکه جانبازان در حوزه بهداشت و درمان و اشتغال بیشترین مراجعه را به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان داشته اند، تصریح کرد: یکی از مهمترین قسمت هایی که در بنیاد شهید پیگیری می شود حوزه بهداشت و درمان است.

,

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: تامین سلامت و برطرف کردن دغدغه جانبازان در حوزه بهداشت و درمان یکی از کمترین اقداماتی است که می تواند در حوزه جانبازان انجام داد.

,

در پایان این مراسم از تعدادی از جانبازان شهرستان خلیل آباد با اهداء جوایزی تجلیل به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه