اخبار داغ

ارشد نظامی آجا در گلستان:

ارتش و سپاه آماده مقابله با هر نوع دشمنی هستند

ارتش و سپاه آماده مقابله با هر نوع دشمنی هستند
ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان های گلستان و مازندران از راه اندازی دفتر جذب و گزینش استعدادهای مورد نیاز ارتش، در گرگان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ امیر مهدی معمارباشی، ارشد نظامی ارتش در استان های گلستان و مازندران در پنجاه و هشتمین صحن علنی شورای شهر گرگان با اشاره به نزدیک بودن روز پاسدار و روز ارتش در سال جاری، گفت: برادران سپاهی ما سبزقامتان حفظ حریم ارزش های ناب اسلامی هستند و ما این همزمانی روز ارتش و سپاه را به فال نیک می گیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاسرو,

وی افزود: نامگذاری روز ارتش ره آورد اندیشه ناب و بصیرت و دوراندیشی امام(قدس سره) در 29 فروردین 58 بود که تولد دیگری برای ارتش رقم زد.

,

امیر سرتیپ معمارباشی خاطرنشان کرد: پس از نامگذاری 29 فرودین به نام ارتش ما موظف شدیم که پاسخ ارزشمند و درخور شانی به حضرت امام بدهیم، به همین منظور ارتش در تمام عرصه ها در کنار دیگر نیروهای مسلح نقش آفرینی کرد.

,

فرمانده ارتش استان گلستان تصریح کرد: ارتش در برابر ضدانقلاب های داخلی، مردانه و قدرتمندانه در کنار دیگر نیروهای مسلح، پاسخی قاطعانه به ضدانقلاب داد، در هشت سال دفاع مقدس پوزه تمام بدخواهان انقلاب را به خاک مالیدند و پس از جنگ نیز در تمام عرصه های خودکفایی گام بزرگ برداشتند.

,

وی با اشاره به تحریم های شکننده علیه انقلاب اسلامی از همان بدو پیروزی، ابراز کرد: این تحریم ها اگر علیه هر کشور دیگری بود تا کنون آن کشور را با شکست مواجه می کرد اما حضور ولایت فقیه و نیروهای مسلح، ما را به مرز چهل سالگی رساند.

,

ارتش و سپاه از پختگی لازم برای مقابله با هر نوع دشمنی برخوردارند

, ارتش و سپاه از پختگی لازم برای مقابله با هر نوع دشمنی برخوردارند,

امیر معمارباشی افزود: امروز هم سپاه و هم ارتش از پختگی لازم برای مقابله با هر نوع دشمنی برخودارند و تمام منویات فرماندهی کل قوا را نصب العین قرار داده تا این نهضت را تحویل امام عصر(عج) دهند.

,

وی در بخش دیگر سخنانش انتصاب عبدالرضا دادبود را در سمت شهرداری گرگان، انتصابی شایسته و مایه خیر و برکت برای شهر خواند و بیان کرد: زیباسازی مبلمان شهری گرگان به نحوی مطلوب رقم خورد و مسافران زیادی از این خدمات بهره بردند.

,

ارتش نیروی استندبای استان در حوادث غیرمترقبه است

, ارتش نیروی استندبای استان در حوادث غیرمترقبه است,

ارشد نظامی ارتش در استان های گلستان و مازندران خاطرنشان کرد: ارتش در عرصه مردم یاری جان بر کف آماده خدمت رسانی است و این را در حوادث متعدد استان گلستان از قبیل آتش سوزی ها، حادثه معدن زمستان یورت و سیل علی آبادکتول به اثبات رسانده است، استانداری گلستان در هنگام بروز حوادث غیرمترقبه به عنوان نیروی استندبای استان ابتدا سراغ ما را می گیرد و ما به این خدمت افتخار می کنیم.

,

لزوم زیباسازی اطراف لشکر30 در گرگان

, لزوم زیباسازی اطراف لشکر30 در گرگان,

وی با اشاره به گستره ی زیاد پادگان ارتش در مرکز شهر گرگان، متذکر شد: محدوده فضای پیرامونی لشکر30 گرگان با همکاری شورا و شهرداری و با طرح های شکیل اسلامی می تواند موجبات نشاط و شادابی مردم را فراهم کند و یک فضای مناسب تر شهری را رقم بزند.

,

راه اندازی دفتر گزینش ارتش در اطراف میدان فخرالدین اسعد گرگانی

, راه اندازی دفتر گزینش ارتش در اطراف میدان فخرالدین اسعد گرگانی,

امیر معمارباشی در پایان از راه اندازی دفتر جذب استعدادهای جوان استان خبر داد و گفت: به منظور بهره برداری از استعدادهای مورد نیاز ارتش از بین جوانان استان، دفتر جذب و گزینش ما دور میدان فخرالدین اسعد گرگانی راه اندازی شد و اتفاقات خوبی نیز در بحث اشتغالزایی رقم خورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه