اخبار داغ

شهردار میاندوآب:

میاندوآب؛ تنها شهری که زباله هایش روی کوه دفن می شود

میاندوآب؛ تنها شهری که زباله هایش روی کوه دفن می شود
شهردار میاندوآب گفت: مکان فعلی به صورت آماتور مکان یابی شده و می توان گفت که میاندوآب تنها شهری در کشور است که پسماند آن روی کوه دفن می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، رسول ملکی امروز در فرمانداری میاندوآب با ارائه گزارشی از عملکرد هفت ماهه خود و با اشاره به اینکه چشم انداز یک و چهار ساله برای شهر ترسیم کرده ایم، اظهار کرد: در این راستا اقداماتی را از جمله آسفالت اتوبان ولایت، ورودی شهر از سمت ارومیه، بافت فرسوده و کم برخوردار شهری شروع کرده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دان, اروم نیوز,

وی، با اشاره به خرید کارخانه آسفالت ۱۲۰ هزار تن در ساعت با اعتباری بالغ بر ۱/۵ میلیارد تومان، افزود: این موضوع به نظر من باقیات صالحات بوده و می تواند مشکل آسفالت و هزینه هایی را که در این زمینه شهرداری متقبل می شود، رفع کند.

,

شهردار میاندوآب، با بیان اینکه فضای سبز یک شاخصه مهم برای توسعه به شمار می آید، گفت: در این راستا نیز پارک مسافر به مساحت ۹ هزار متر مربع و نیز دو هکتار در ورودی تبریز و نیز سایر نقاط شهر در نظر داریم.

,

وی، تصریح کرد: برای توسعه فضای سبز در نقاط مختلف شهر تلاش می کنیم چراکه اکنون در صورت تقسیم شهر به چهار قسمت، ۹۵ درصد فضای سبز شهری در یک چارک خاص متمرکز شده است.

,

ملکی، به موضوع ساحل سازی رودخانه زرینه رود میاندوآب اشاره و اظهار کرد: آخرین اصلاحیه این طرح آمده و به زودی با تایید مسئولان مربوطه شروع خواهد شد.

,

وی، همچنین در ادامه به دفن پسماند شهری در کوه قطور داغی اشاره کرد و افزود: مکان فعلی به صورت آماتور مکان یابی شده و می توان گفت که میاندوآب تنها شهری در کشور است که پسماند آن روی کوه دفن می شود.

,

شهردار میاندوآب، افزود: مکان یابی جدید برای دفن بهداشتی و اصولی زباله و پسماند که در دوره مدیریت قبلی شهرداری آغاز شده و پس از بررسی های لازم در آینده طرح مدیریت پسماند اجرا می شود.

,

وی، درآمدزایی و پرداخت حقوق عقب افتاده، حل مشکل بیمه کارکنان، کارگران و پیمانکاران و انجام کارهای زیربنایی، احداث ایستگاه شماره ۳ آتش نشانی و حل مشکل تعاونی ها را از دیگر اقدامات شهرداری عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه