اخبار داغ

عضو شورای شهر گرگان:

مردم گرگان منتظرند امسال پروژه های بزرگ شهر کلید بخورد

مردم گرگان منتظرند امسال پروژه های بزرگ شهر کلید بخورد
حمیدرضا آقاملایی گفت: مردم گرگان منتظرند پروژه های بزرگ شهری نظیر احداث شهربازی مدرن و تله کابین در سال جاری کلید بخورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از پاسرو؛ حمدیرضا آقاملایی، در نطق پیش از دستور پنجاه و هشتمین صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: ایثارگران و جانبازان جواهرات ارزشمندی هستند که به جامعه برکت داده و مایه افتخار ما هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاسرو,

وی افزود: در اسلام الگوهای فراوانی در زمینه جانبازی داریم و این از جان گذشتگی یک فرهنگ اسلامی است که باید بوسیله تمامی دستگاه های جمهوری اسلامی رونق یابد.

,

آقاملایی در بخش بعدی نطق خود به شعار سال(حمایت از کالای ایرانی) اشاره کرد و متذکر شد: تولید ملی باید محور فعالیت ها قرار بگیرد و این امر به خودباوری و توجه به کیفیت کالا نیازمند است، توجه به شعار سال و حمایت از کالای ایرانی موجب خودکفایی و ایجاد اشتغال شده و اقتصاد کشور را رونق می دهد.

,

این عضو شورای شهر گرگان در ادامه به لزوم ایجاد جذابیت شهری تأکید کرد و گفت: راه اندازی کمیسیون بازآفرینی تاریخی در شورا امید را برای احیای این بافت تاریخی و جذاب زنده کرد.

,

وی با بیان اینکه بسیاری از شهرداری های کشور جهت جذب گردشگر و رفاه حال شهروندان طرح های جدیدی اجرا کردند، خاطرنشان کرد: مردم گرگان منتظرند پروژه های بزرگ شهری امسال کلید بخورد.

,

آقاملایی تصریح کرد: پیگیری احداث شهربازی مدرن، پیگیری مجدانه و بر اساس برنامه جهت رفع موانع اداری و احداث تله کابین در اولین فرصت ممکن، احداث پارک آبی و دریاچه مصنوعی، توجه ویژه به بافت تاریخی گرگان به عنوان سه بافت برتر کشور و ساماندهی جنگل های النگدره و هزارپیچ از طرح های اولویت داری هستند که امسال باید به آنها رسیدگی شود.

,

این عضو شورای شهر گرگان ابراز کرد: برای اجرای پروژه ها باید از شرکت های سرمایه گذاری دعوت جمعی داشت و به فراخوان اکتفا نکرد.

,

آقاملایی در پایان متذکر شد: هر چه سریعتر برای پروژه های اولیت دار شهر، کارگروهی از شهرداری و شورا و مشاورین تشکیل شود تا در آینده ای نزدیک شاهد اجرای آنها و توسعه پایدار گرگان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه