اخبار داغ

بررسی جعل مدرک توسط جلایی پور؛

نخبه هایِ محترمِ متهمِ جاعل+فیلم

نخبه هایِ محترمِ متهمِ جاعل+فیلم
محمدرضا جلایی‌پور پس از گذشت ۱۲ سال هنوز موفق به دریافت مدرک دکترای خود از دانشگاه آکسفورد نشده است و برابر با مقررات دانشگاه آکسفورد به دلیل طولانی شدن غیرمعمول زمان تحصیلش به عنوان دانشجوی تعلیقی دوره دکترا شناخته می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد  در لینکدین محمدرضاجلایی پور، که معرف حرفه و تخصص آدم‌هاست، محمدرضا جلایی‌پور خودش را دارای مدرک دکترای جامعه‌شناسی دانشگاه آکسفورد معرفی کرده است. سال اخذ آن را هم ۲۰۱۵ ذکر کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,  ,

این در حالی است که محمدرضا جلایی‌پور پس از گذشت ۱۲ سال هنوز موفق به دریافت مدرک دکترای خود از دانشگاه آکسفورد نشده است و برابر با مقررات دانشگاه آکسفورد به دلیل طولانی شدن غیرمعمول زمان تحصیلش به عنوان دانشجویتعلیقی دوره دکترا شناخته می‌شود و در صورت بازگشت به آکسفورد برای ادامه تحصیل، ارائه تز و اخذ مدرک، باید مجددا مراحل ثبت‌نام در این دانشگاه را طی کند.

,

محمدرضا جلایی‌پور در مورد فرصت پژوهشی دانشگاه هاروارد هم دست‌کم دوجا دروغ بسیار غیرمعمولی گفته است. جلایی‌پور، در دو مصاحبه به روزنامه‌نگارانی که با او مصاحبه کرده‌اند خود را با عنوان پژوهشگر دوره پست‌دکترا در دانشگاه هاروارد معرفی کرده است.

,

جلایی پور در گفتگویی با خبرگزاری رویترز خود را به عنوان پژوهشگر پست‌داک به روزنامه‌نگار معرفی کرده است و در بخشی از صحبت‌هایش هم می‌گوید باید برای فرصت مطالعاتی به آکسفورد برود که به فلان دلیل برایش ممکن نشده است.

,

 اینجا ایشان جدای از دروغش درباره پست‌داک بودنش، دروغ دیگری هم می‌گوید. رفتن به دانشگاهی محل تحصیل قبلی هم برای فرصت مطالعاتی، خاص کسانی است که تحصیلات خود را در آن دانشگاه تمام کرده باشند نه برای یک دانشجوی تعلیقی!

,

در پاسخی هم که دانشگاه هاروارد به ایمیلی درباره شرایط پذیرش و عنوان محمدرضا  داد آمده است که هاروارد چیزی درباره مدرک دکترای ایشان نمی‌داند و ایشان به عنوان پژوهشگر میهمان ۲۳ ماه در این دانشگاه حضور داشته است.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه