اخبار داغ

رئیس شورای شهر تبریز؛

دریافت حقوق کامل و ۱۸۲ ساعت اضافه کاری برای پانزده روز کار در فروردین حرام است/ برگزاری نشست ویژه اعضاء شورا و شهردار تبریز برای طرح مطالبات از رئیس‌جمهور

دریافت حقوق کامل و ۱۸۲ ساعت اضافه کاری برای پانزده روز کار در فروردین حرام است/ برگزاری نشست ویژه اعضاء شورا و شهردار تبریز برای طرح مطالبات از رئیس‌جمهور
اکبرنژاد گفت: برخی مدیران شهرداری و اعضاء شورا نصف فروردین ماه را در مرخصی به سر برده‌اند و نه تنها حقوق کامل گرفته‌اند بلکه ۱۸۲ ساعت نیز اضافه‌کاری خورده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، شکور اکبرنژاد صبح امروز در جلسه‌ی علنی شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه تمرکز بر سودآوری بدون رعایت اخلاقیات و توجه به محیط زیست، به زودی به پایان خود خواهد رسید، خاطرنشان ساخت: رفتارهای همیشگی و انتظار نتایج متفات‌تر از قبل، ممکن نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: در حالی که جمعیت جهان در قرن بیستم 4 برابر شده است، مصرف آب به 9 برابر رسیده و از این رو شاهد خشکسالی‌های گسترده و مشکلات پرشمار دیگر هستیم.

,

رئیس‌ شورای شهر تبریز با بیان اینکه هنوز 25 درصد جمعیت جهان از آب آشامیدنی سالم برخوردار نیستند، تصریح کرد: چاره‌ای جز این نداریم که برای حفظ طبیعت، روش زندگی‌مان را تغییر دهیم و نسبت به زمین و همه خلایق عالم احساس مسئولیت کنیم چراکه موفقیت ما در گرو آن است.

,

وی بیان داشت: آینده بشریت بر نوآوری و تفرکات بدیع وابسته خواهد بود و انتظار می‌رود در سال‌های آتی علوم نو، رفتارها و باورهای انسان‌ها را متحول کند؛ امید داریم نظام اسلامی در این حوزه با توجه به جوانان و ظرفیت‌‌‌های پرشمار موجود در کشور به توفیقات روز افزون دست یابد.

,

اکبرنژاد با بیان اینکه کشور بدون عدالت دوام نمی‌آورد، متذکر شد: این موضوع باید به اولین دغدغه همه مسئولان تبدیل شود، کما اینکه دغدغه رهبری نیز هست.

,

وی خاطرنشان کرد: به صداقت و صمیمت و صراحت اعتقاد شدید داریم و این نیازمند سعه صدر بیشتر در میان همه کارگزاران و مسئولان است تا بتوانند تاب تفکرات و عقاید مختلف را داشته باشند.

,

رئیس شورای شهر تبریز با بیان اینکه باید برای همه مشکلات راه حل‌های علمی پیدا کنیم وگرنه با شعار و حرف‌های بی‌پایه نمی‌توان کشور را به جایی رساند، با تشکر از حضور سردار خرم در صحن علنی شورا ابراز امیدواری کرد این حضور مقدمه‌ای برای همکاری‌های بعدی مدیریت شهری تبریز با سپاه عاشورا بوده باشد.

,

وی از اعضای شورا و شهردار خواست تا در نشستی ویژه، مطالبات مدیریت شهری را برای طرح در سفر ریاست جمهوری جمع بندی نمایند.

,

گفتنی است؛ اکبرنژاد در این نشست در واکنش به اعتراض محرم محمدزاده نسبت به عدم پرداخت حقوق و مطالبات کارگران شهرداری تبریز گفت: دفاع از کارگران و حقوق عقب افتاده‌شان کار مثبتی است اما باید کارهای حرام را نیز بگوییم.

,

وی تاکید کرد: این حرام است که برخی مدیران شهرداری و اعضای شورا که پانزده روز اول فروردین را بر سر کار نیامده‌اند هم حقوق بگیرند و هم ۱۸۲ ساعت اضافه کاری به نام آنها ثبت شود!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه