اخبار داغ

تراژدی مرگ در محورهای غیر استاندارد بام ایران؛

تکمیل چهارخطه بروجن-شهرکرد، آرزوی دیرینه مسافران!/چه کسی مقصر است، مردم یا مسئولان؟

تکمیل چهارخطه بروجن-شهرکرد، آرزوی دیرینه مسافران!/چه کسی مقصر است، مردم یا مسئولان؟
کار ساخت چهارخطه شهرکرد-بروجن در تاریخ ۲۵ تیر ۹۴ با طول 60 کیلومتر آغاز شد و با وجود وعده و عیدهای بسیار مسئولان هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ کار ساخت چهارخطه شهرکرد-بروجن در تاریخ ۲۵ تیر ۹۴ با طول 60 کیلومتر آغاز شد و با وجود وعده و عیدهای بسیار مسئولان هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

تیرماه سال ۹۵ بود که معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در بازدید از پروژه همسطح‌سازی شهر سفیددشت، به مردم وعده داد این چهارخطه تا تیرماه سال ۹۶ به بهره‌برداری خواهد رسید.

محور شهرکرد-بروجن قلتگاهی برای رانندگان و مسافران

خدیجه ربیعی نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی، در جلسه شورای اداری استان در سال ۹۷ تاکید کرد: باید محورهای مواصلاتی مورد توجه مسئولان قرار گیرند.

وی ضمن گلایه از تاخیر ایجاد شده در تکمیل پروژه شهرکرد –بروجن این محور را به قتلگاهی دانست که هر روز جان بسیاری از جوانان استان را می‌گیرد.

مسئولان برای تکمیل چهارخطه شهرکرد-بروجن کاری کنند

یک از مسافران این محور در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: هر روز برای حضور در محل کارم که در شهرکرد قرار دارد مجبورم مسیر فرادنبه تا شهرکرد را طی کنم.

وی با بیان اینکه مسیر سفیددشت تا فرادنبه پرتردد قسمت مسیر است اما متاسفانه اقدامی برای چهارخطه شدن آن صورت نگرفته است افزود: متاسفانه بیشتر مواقع در این مسیر شاهد بروز تصادفات هستیم و بسیاری از افرادی که در این تصادفات از دست می‌روند جوانان هستند، از مسئولان درخواست داریم نسبت به تکمیل چهارخطه اقدام کنند و دیگر اجازه ندهد خانواده‌ایی به علت بروز حادثه عزادار شود.

عدم همکاری کشاورزان روند تکمیل چهارخطه شهرکرد-بروجن را به تاخیر انداخته است

حسینعلی مقصودی، مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: عدم تکمیل چهارخطه شهرکرد-بروجن مشکلات ارزیابی و تملک است.

وی با بیان اینکه برای تکمیل این محور از سفیددشت تا فرادنبه مشکلات تملک وجود دارد و کشاورزان فرادنبه‌ای مدعی هستند دولت علاوه‌بر پرداخت هزینه زمینی که سالیان پیش برای جاده‌سازی استفاده شده است باید هزینه‌ای نیز برای حریم جاده بپردازد افزود: این در حالی است که براساس قانون برای جاده‌هایی که قبلا ساخته شده‌اند نباید از سوی دولت بهایی پرداخت شود.

مقصودی تاکید کرد: پولی که کشاورزان برای این جاده درخواست کردند بسیار زیاد بوده و معادل بودجه اجرای پروژه می‌باشد که پرداخت این مقدار پول برای دولت مشکل است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: قیمت کارشناسی را کشاورزان قبول ندارند، چهارخطه تا ورودی سفیددشت رفته است اما عدم همکاری کشاورزان منجر به توقف در اجرا شده است.

وی ادامه داد: راه و شهرسازی در اجرای پروژه شهرکرد-بروجن مجری نیست و مسئولیت اجرای این پروژه با شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور بوده و نماینده آن حوزه راه و شهرسازی استان است، اما با این وجود اداره راه و شهرسازی استان پیگیر تکمیل این پروژه هست.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
, محور شهرکرد-بروجن قلتگاهی برای رانندگان و مسافران, محور شهرکرد-بروجن قلتگاهی برای رانندگان و مسافران,
,
,
,
,
,
, مسئولان برای تکمیل چهارخطه شهرکرد-بروجن کاری کنند, مسئولان برای تکمیل چهارخطه شهرکرد-بروجن کاری کنند,
,
, جهانبین نیوز,
,
,
,
, عدم همکاری کشاورزان روند تکمیل چهارخطه شهرکرد-بروجن را به تاخیر انداخته است, عدم همکاری کشاورزان روند تکمیل چهارخطه شهرکرد-بروجن را به تاخیر انداخته است,
,
, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 

 

,
 
,
 
,

 

,

 

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه