اخبار داغ

جانشین مرکز راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

جوانان ما دائم در تنش شبکه های اجتماعی به سر می برند

جوانان ما دائم در تنش شبکه های اجتماعی به سر می برند
جانشین مرکز راهبردی ارتش جمهوری اسلامی گفت: امروز جنگ ما جنگ نرم است و فضای مجازی یک جنگ سنگینی است که توسط دشمن کنترل می شود و جوانان ما دائم در تنش شبکه های اجتماعی به سر می برند که باید با هوشیاری مسئولان و مردم کنترل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قرچک آنلاین، امیرمحمد حسن نامی جانشین مرکز راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز در همایش تجلیل از جانبازان نیروی انتظامی شرق استان تهران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز گفت: امنیت، اقتدار و سربلندی امروز کشورمان را مدیون جان فشانی و از خود گذشتگی شهیدان و جانبازان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قرچک آنلاین، , قرچک آنلاین,

وی تصریح کرد: جانبازان میراث ماندگارمقاومت، جبهه و جهاد هستند تا بدانیم این مرز و بوم با چه قیمتی بدست آمده است.
امیر نامی افزود: برای مقابله با توطئه‌های دشمن، باید جوانان را با فرهنگ ایستادگی، شجاعت و ایثار جانبازان و ایثارگران آشنا کرد.
وی ضمن تقدیر از رشادتهای جانبازان سرافراز کشور، گفت: جانبازان در دوران دفاع مقدس برای حفظ شرف و عزت میهن، از خودگذشتگی و جانفشانی های بسیار از خود نشان دادند.
جانشین مرکز راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: وجود این جانبازان عزیز، در واقع سرمایه ای گرانبها برای نسل امروز و کشورمان است و باید در راه تکریم و پاسداشت آنان هرچه در توان داریم بکار بگیریم.
وی تاکید کرد: جانبازان اسناد زنده دفاع مقدس و تاریخ پایمردی هستند و بهترین امکان برای انتقال ارزشهای دفاع مقدس و جانفشانی های رزمندگان و شهدای ما به نسل حاضر هستند.

,
,
,
,
,

امیر نامی گفت: راه شهدا و ایثارگران راه سید الشهدا (ع) بود، این درس فداکاری و جانگذشتگی آنان در واقعه عاشورا مشق کردند و شهدا و ایثارگران در جنگ تحمیلی این راه را ادامه دادند. پس لازم است این مفاهیم ارزشمند به نسل های آینده یادآوری شود.
وی بیان کرد: اگر تدبیر امام راحل نبود سرنوشت ایران بدتر از دمشق و موصل بود، داعش با تفکر انگلیسی بود که آمریکا با پول عربستان، بحرین، امارات و قطر اجرای شد تا اسلام را از بین ببرند.
جانشین مرکز راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان خاطرنشان کرد: امروز جنگ ما جنگ نرم است و فضای مجازی یک جنگ سنگینی است که توسط دشمن کنترل می شود و جوانان ما دائم در تنش شبکه های اجتماعی به سر می برند که باید با هوشیاری مسئولان و مردم روبرو شود.
در پایان همایش با اهداء هدایی از جانبازان و ایثارگران نیروی انتظامی شرق استان تهران تجلیل بعمل آمد.

,
,
,
,

انتهای پیام/س

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه