اخبار داغ

معاون فرماندار قرچک تأکید کرد:

آموزش‌های لازم در جهت مبارزه با مواد مخدر به خانواده‌های قرچکی

آموزش‌های لازم در جهت مبارزه با مواد مخدر به خانواده‌های قرچکی
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک بر ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌ها و برای اقشاری همچون دانش آموزان، دانشجویان، کارگران و بانوان در جهت مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   قرچک آنلاین;جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرچک به ریاست علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و با حضور اعضا با دستور کار ارائه گزارش دبیران کمیته‌های فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان از عملکرد سال 96 و ارائه برنامه‌های سال جدید در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.
علیرضا جعفری در این جلسه با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه، با مروری بر اقدامات ستاد در سال گذشته اظهار داشت: تعداد جلسات شورای فرعی و کمیته‌های زیرمجموعه آن بایستی به لحاظ کمی و کیفی به میزان استاندارد برسد.
وی همچنین بر ضرورت برنامه‌ریزی دقیق برای هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد و بیان داشت: از راهکارهای اساسی در راستای مقابله با اعتیاد با توجه به پایین آمدن سن اعتیاد و زنانه شدن آن، اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر است که در این خصوص ادارات عضو شورا و پایگاه‌های بسیج بایستی با همکاری یکدیگر به‌منظور آگاه‌سازی تمامی اقشار به‌خصوص خانواده‌ها تلاش نمایند.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک بر ارائه آموزش‌های لازم برای اقشاری همچون دانش آموزان، دانشجویان، کارگران و بانوان در جهت مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد.
جعفری بابیان اینکه دوره‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد در محیط‌های کارگری توسط شبکه بهداشت و درمان و اداره تعاون، کار و رفاه برگزار شود، افزود: همایشی ویژه آرایشگران و مدیران باشگاه‌های ورزشی با موضوع آگاه‌سازی از خطرات مصرف مواد مخدر با همکاری شبکه بهداشت و درمان، آموزش‌وپرورش، اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی برگزار شود.
وی تأکید کرد: اداره بهزیستی طی تفاهم‌نامه‌ای با شهرک صنعتی، شرایطی فراهم آورد تا واحدهای تولیدی درازای به‌کارگیری افراد بهبودیافته از اعتیاد(در صورت ارائه گواهی بهبودیافتگی) از تسهیلات 200 میلیون ریالی و سایر بخشودگی‌ها بهره‌مند شوند.
معاون فرماندار قرچک خاطرنشان کرد: شهرداری قرچک بخشی از بودجه فرهنگی اجتماعی را به اجرای برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد در سطح شهرستان اختصاص دهد تا با این بودجه و اجرای آن این بلای خانمان‌سوز کاهش یابد.
جعفری در پایان تأکید کرد: گروه نظارتی متشکل از فرمانداری، فرماندهی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان و اتاق اصناف جهت بازدید از آرایشگاه‌ها و عطاری‌ها جهت جلوگیری از عرضه مواد مخدر تشکیل گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قرچک آنلاین;, قرچک آنلاین,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام /س

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه