اخبار داغ

صف های طولانی پمپ بنزین ایرانشهر در هاله ای از ابهام/مسئول روابط عمومی شرکت نفت چابهار: روند توزیع سوخت عادی است

صف های طولانی پمپ بنزین ایرانشهر در هاله ای از ابهام/مسئول روابط عمومی شرکت نفت چابهار: روند توزیع سوخت عادی است
رئیس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی چابهار گفت: پخش تصاویر و فیلم های صف های طولانی پمپ بنزین در ایرانشهر تنها جنبه جنگ روانی دارد و در حال حاضر شرایط در این شهرستان عادی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، در حالی مردم جنوب استان سیستان وبلوچستان از وضعیت توزیع سوخت در برخی نقاط گلایه داشته و از انتظار طولانی مدت در صف های بنزین ناراضی هستند که مسئول روابط عمومی شرکت نفت چابهار از عادی روند توزیع سوخت در ایرانشهر خبر داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
در این خصوص از صبح امروز نیز تصاویر و فیلم هایی مبنی بر وجود صف های بسیار طولانی در پمپ بنزین شهید بهشتی ایرانشهر در فضای مجازی دست به دست می چرخد که این اقدام منجر به واکنش شرکت پخش فرآورده های نفتی حوزه چابهار شد.
عقیل زاغی لنگرودی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، در خصوص فیلم و تصاویر منتشر شده در برخی از شبکه های مجازی مبنی بر وجود صف های بسیار طولانی در پمپ بنزین شهید بهشتی ایرانشهر را غیر واقع و تنها برای ایجاد جنگ روانی عنوان کرد و از مردم در خواست کرد تا  وقایع را از رسانه ها و مرجع های موثق دنبال کنند.
وی ادامه داد: در حال حاضر توزیع بنزین در حوزه شرکت پخش فرآورده های نفتی حوزه چابهار به صورت عادی می باشد و هیچ مشکلی در زمینه توزیع و پخش فرآورده ها در این منطقه وجود ندارد.
وی بیان کرد: مردم می توانند مشکلات ایستگاه های پمپ بنزین در جنوب استان را برای بررسی و رفع آن به شرکت پخش فرآورده های نفتی حوزه چابهار اطلاع رسانی کنند تا در صورت وجود مشکل، در سریع ترین زمان ممکن شاهد رفع آن باشیم.
شایان ذکر است تاکنون بارها در شبکه های مجازی فیلم ها و تصاویر غیر واقع پخش شده که گاها باعث بروز نگرانی هایی برای برخی از مردم ایجاد کرده بود.
انتهای پیام//
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه