اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان مطرح کرد؛

ماه شعبان بهترین فرصت برای تقویت نشاط مومنانه/ مناجات شعبانیه دارای معارف والای عرفانی است

ماه شعبان بهترین فرصت برای تقویت نشاط مومنانه/ مناجات شعبانیه دارای معارف والای عرفانی است
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ماه شعبان بهترین فرصت برای تقویت نشاط مومنانه در جامعه محسوب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری در گفت و گو با موج رسا، اظهار داشت: در سال گذشته اعتبارات حوزه قرآنی بسیار کمرنگ بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه باوجود کمبود اعتبارات، فعالیت‌های قرآنی خوبی در سال گذشته انجام شد، تصریح کرد: تلاش کردیم این فعالیت ها رو به رشد باشد.

,

این مسئول با اشاره به روند رشد فعالیت کانون‌ها و موسسه های قرآنی در زنجان، افزود: پرهیز از حاشیه موجب توسعه فعالیت‌های قرآنی در استان زنجان شده است.

,

حجت الاسلام صفی یاری قرآن محوری را به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین رویکردهای تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد و گفت: باید قرآن محوری در جامعه تقویت شود.

,

وی ادامه داد: برای حل مشکلات فرهنگی استان قرآن محوری باید چارچوب برنامه‌ریزی‌ها باشد.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به فعالیت  اساتید بزرگ قرآنی در زنجان، گفت: نگاه در اجرای برنامه‌های قرآنی طبق منویات مقام معظم رهبری نباید سلیقه‌ای باشد و باید با یک برنامه‌ریزی مدون کارکنیم.

,

حجت‌الاسلام صفی یاری با اشاره به حلول ماه شعبان، اظهار داشت: در جشن های میلاد ابتدای این ماه، هئیات مذهبی استان سنگ تمام گذاشتند.

,

وی با بیان اینکه ماه شعبان بهترین فرصت برای تقویت نشاط مومنانه در جامعه است،گفت: جشن های میلاد فرصتی برای تقویت این نوع نشاط در جامعه محسوب می شود.

,

این مسئول با بیان اینکه اسلام ناب محمدی فرصت ها و زمینه های بسیاری را برای ایجاد نشاط در جامعه معرفی کرده است،بیان داشت:اهتمام ویژه دستگاه های اجرایی برای ایجاد نشاط مومنانه در جامعه ضروری است.

,

حجت‌الاسلام صفی یاری با اشاره به دعای عهد و مناجات شعبانیه بیان داشت: دعای عهد و مناجات شعبانیه دارای معارف والای معرفتی و عرفانی است.

,

وی گفت: انتظار می رود دستگاه های دولتی و نهادهای مردمی مانند هیئت های مذهبی و مساجد در استفاده از این ادعیه همت مضاعفی داشته باشند تا به امید خدا انس با این ادعیه در جامعه بیش از پیش نهادینه شود. 
وی جایگاه معنوی استان در کشور را ویژه دانست و گفت: این جایگاه به دلیل برپایی عزاداری عظیم و با شکوه زنجانی ها در ایام محرم است.

,
,

این مسئول خاطرنشان کرد: شورای هیئت های مذهبی و کانون مداحان برای برپایی جشن بزرگ و استانی نیمه شعبان برنامه ریزی کنند تا با حضور گسترده و باشکوه مردم باری دیگر پیام مهدویت از زنجان به کشور و حتی جهان مخابره شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه