اخبار داغ

شهردار شهرصالحیه:

تمام واحدها و تشکیلات شهرداری موظف به حمایت و خرید کالای ایرانی هستند

تمام واحدها و تشکیلات شهرداری موظف به حمایت و خرید کالای ایرانی هستند
شهردار شهرصالحیه گفت: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری، تمام واحدها و تشکیلات شهرداری شهرصالحیه موظف به حمایت و خرید کالای ایرانی می باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، علیرضا قربانی شهردار شهرصالحیه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت "حمایت از کالای ایرانی"، اظهار داشت: با انتشار بخشنامه‌ای عموم واحدها و تشکیلات شهرداری شهرصالحیه را برای حمایت از کالای ایرانی و تحقق منویات مقام معظم رهبری (دامت برکاته) ملزم‌ کردم، تا گام محکمی در این راستا برداشته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

وی باتاکید بر اقدامات شهرداری شهرصالحیه در جهت حمایت از کالای ایرانی، تبیین کرد: خرید کالا و خدمات اعم از خرید کالاهای مصرفی، تجهیزاتی، بهداشتی، غذایی، ساختمانی و مواردی از این دست در تمام مجموعه مدیریت شهری، طبق اولویت بندی تولیدکنندگان داخلی، از سازندگان داخلی تهیه می شود.

,

قربانی در ادامه به جزئیات بخشنامه ابلاغ شده به واحدهای شهرداری، گفت: برطبق این بخشنامه در فرآیندهای مربوط به تامین کالا و خدمات در شهرداری صالحیه محصولاتی که دانش فنی و مواد اولیه آن‌ها داخلی می باشد و با نام تجاری ایرانی توسط شرکت‌های ایرانی در داخل ایران تولید می شوند، در اولویت قرار دارند.

,

وی همچنین با بیان اینکه در کلیه قراردادهای عمرانی شهرداری شهرصالحیه در سال 97، پیمانکار موظف به استفاده از کالای ایرانی می باشد، اذعان داشت:  بدون تردید این اقدام گام بلندی در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی به شمار می رود و تنها در مواردی که محصول تولید داخل با کیفیت مشابه موجود نباشد و برای ارائه خدمت به شهروندان، چاره‌ای جز استفاده از محصول خارجی وجود نداشته باشد، از این دستورالعمل مستثنی خواهند بود.

,

شهردار شهرصالحیه درپایان باتوجه به نظارت شهرداری شهرصالحیه بر احرای دستور العمل‌های ابلاغ شده، افزود: واحد بازرسی شهرداری شهرصالحیه مکلف به نظارت مستمر در جهت اجرای بخشنامه ابلاغ شده، توسط واحدهای شهرداری می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه