اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان خبر داد؛

رفع 115 نقطه حادثه خیر جاده ای در استان کرمان

رفع 115 نقطه حادثه خیر جاده ای در استان کرمان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت : طرح ارتقاء ایمنی فیزیکی نقاط حادثه خیز و پرتصادف راههای مواصلاتی استان کرمان بصورت تحلیل و بررسی دقیق توسط شرکت مهندسین مشاور از سال گذشته آغاز گردید و در این تحلیل از مجموع 115 نقطه تعداد 6 نقطه پرتصادف و 109 نقطه نیز دارای تصادف تشخیص داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ خداد مقبلی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با بیان این مطلب اظهار داشت: به منظور ایمن سازی فیزیکی راههای مواصلاتی استان، با پیگیری های به عمل آمده وحمایت سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور، شرکت مهندسین مشاور فنی ضمن بازدید از تمامی نقاط حادثه خیز استان با جمع آوری اطلاعات و تهیه مستندات مورد نیاز وهمچنین  تجزیه وتحلیل اطلاعات از لحاظ فنی ، گام نخست در راستای حذف تدریجی نقاط حادثه خیز استان برداشته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

 

,

وی گفت: بدون شک راه و وضعیت هندسی و فنی آن به عنوان یکی از ارکان ترافیک نقش مهمی در وقوع تصادفات دارد. اصلاح یا حذف نقاط تصادف خیز تاثیر بسزایی در ارتقای ایمنی و کاهش حوادث ترافیکی و کاهش خسارات و ضایعات دارند، لذا جهت بررسی دقیق تر و نهایی شدن طرح، به مدت سه روز نشست های تخصصی با حضور کارشناسان راهداری و پلیس راه استان و شرکت مشاور جزء به جزء نقاط حادثه خیز از لحاظ موقعیت مکانی اشکالات هندسی راههاو... مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد.

,

 

,

مدیرکل راهداری و جمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد: پس از اعمال نظرات کارشناسان، طرح نهایی و میزان برآورد ریالی هر نقطه تهیه ، جهت دریافت بودجه و اعتبارات لازم برای رفع نقاط حادثه خیزی هر محور به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ارائه می شود تا سایر مراحل بعدی انجام کار در راستای رفع نقاط مذکور انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه