اخبار داغ

نماینده شیراز در مجلس:

باندهای نفوذ قدرت در کشور در برابر شفافیت مقاومت می کنند!/ امروز افغانستان هم دیگر ایران را تحویل نمی گیرد

باندهای نفوذ قدرت در کشور در برابر شفافیت مقاومت می کنند!/ امروز افغانستان هم دیگر ایران را تحویل نمی گیرد
رضایی نماینده شیراز گفت: متاسفانه مسئولین ما از دو فعل گذشته و آینده زیاد استفاده می کنند و نمی گونید در زمان حال چه کرده ام.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، مسعود رضایی در نشست که روز گذشته با دانشجویان دانشگاه شیراز داشت با ابرازتاسف و ناراحتی بخاطر سالن خالی از جمعیت گفت: با خوشحالی و رضایت خاطر دعوت دانشجویان دانشگاه شیراز را پذیرفتم اما وقتی با سالن خالی از جمعیت مواجه شدم شور و حال خود را از دست دادم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,

وی با اظهار اینکه پیرشدیم و شفافیت ندیدیم، بیان کرد: باندهای نفوذ قدرت در کشور در برابر شفافیت مقاومت می کنند!

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از وجود قدرت هایی در کشور خبر داد که علاقمند به شفاف سازی نیستند و خطاب به قوه قضائیه گفت: با این افراد باید برخورد قاطع صورت گیرد اما اینگونه نمی شود؛ چرا؟

رضایی بیان کرد: متاسفانه تاکنون از دانشجویان به عنوان ابزار استفاده می کردیم و برخورد با مسائل و مشکلات کشور بصورت شعاری بوده است.

وی از ارتباط مستقیمش با دانشجویان سخن گفت و اعلام کرد: اکنون یک نفر از میان شما دانشجویان حاضر در سالن مشاورم است و سعی دارم از دانشجویان دوری نکنم و همواره در جمعشان حاضر باشم.

عضو مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ابتدای انقلاب شعارهایی سر می دادیم که تند بود، لازم است امروزه در آن شعارها تجدید نظر کنیم چرا که شاهد هستیم که افغانستان هم دیگر ایران را تحویل نمی گیرد!

رضایی در ادامه درخصوص وجود نگاه قومیتی درمورد انتخاب مدیران استان گفت: با اینکه احترام بسیاری برای تمامی اقوام داریم اما باید بگویم که ما هیچ گونه نگاه قومیتی نداشته ایم و تنها به تقوای افراد در شخصیت و مدیریتشان توجه کرده ایم!

رضایی همچنین در گفتگو با شیرازه، درخصوص موافقیت یا عدم موافقتش درباره طرح اعاده اموال نمایندگان مجلس گفت: موافق طرح اعاه اموال نمایندگان هستم طرحی آمده حمایت و پشتیبانی کرده ام و همواره می گویم که اول از خودم شروع کنند.

وی در مورد افزایش دلار نیز گفت: دلیل افزایش قیمت دلار در یک جمله یکی اش این است: ارز به به سختی وارد کشور می شود حقوق سفرا را با چمدان می برند!

رضایی در پاسخ به این جمله که مردم باید جلوی فساد ایستادگی کنند یا نمانیدگان مجلس که  وارد بهارستان شدند، گفت: ما جلوی این مسائل می ایستیم ولی زورمان بیش از این نمی رسد، متاسفانه مسئولین ما از دو فعل گذشته و آینده زیاد استفاده می کنند و نمی گونید در زمان حال چه کرده ام.

وی در پاسخ به اینکه آیا فکر می کنید شما هم از این افعال زیاد استفاده می کنید یا نه، بیان کرد: خیلی کم درباره عملکردم در گذشته و آینده صحبت می کنم.

این عضو مجلس پررنگ ترین نکته حضور در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی را اعتراض از ناامیدی مردم به حال و آینده کشور را توسط دانشجویان عنوان و تصریح کرد: من هم فکر می کنم مردم ناامید هستند.

رضایی راه حل رفع این ناامیدی را درست کردن رابطه ایران با دنیا دانست و اظهار داشت: راهکارش فحش ندادن است!

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها من از استان فارس، در برنامه ششم به مدت چهار ماه و نیم کار کردم و حداقل 35 ماده از کمیسیون اجتماعی بردم که همه اش در رابطه با فقرزدایی بوده است.

وی در پاسخ به اینکه چند درصد از شعارهای انتخاباتی شما تاکنون محقق شده است، بیان کرد: هر چه شعار داشته ام به تحقق رسیده است؛ پررنگ ترین آن حضور در بین مردم و حل مشکلاتشان بوده است.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, شیرازه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه