اخبار داغ

مدیرکل بهزیستی استان کرمان عنوان کرد؛

ضرورت اقدام مشترک در زمینه‌ی مقابله با آسیب‌های اجتماعی

ضرورت اقدام مشترک در زمینه‌ی مقابله با آسیب‌های اجتماعی
مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت : با همکاری بهزیستی و شهرداری فعالیت‌ها در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی وسعت بیشتری خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ عباس صادق زاده، مدیرکل بهزیستی استان کرمان در دیدار با عالم‌زاده، شهردار  با اشاره به افتتاح مرکز مشاوره و آزمایشگاه ژنتیک استان کرمان در آینده‌ای نزدیک، ضمن قدردانی از وی به‌‌دلیل کمک جهت آماده‌سازی این مرکز اظهار داشت: یکی از مزیت‌های مرکز ژنتیک استان کرمان، این است که این مرکز با حضور متخصصان ژنتیک همواره فعال خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: دکتر کریم‌نژاد و دو فرزندش که متخصص ژنتیک هستند، در این مرکز مستقر خواهند شد.

,

مدیرکل بهزیستی استان کرمان بیان کرد: این مرکز به‌زودی با حضور معاون اول رییس‌جمهور، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس بهزیستی کشور افتتاح خواهد شد.

,

صادق زاده هم‌چنین با بیان این‌که در تمام دنیا شهرداری‌ها موضوعات مربوط به آسیب‌های اجتماعی را دنبال می‌کنند،عنوان کرد: در کشور ما به‌دلیل این‌که بیشتر تمرکز شهرداری‌ها بر مسایل عمرانی است، کمتر در زمینه‌ی مسایل اجتماعی ورود می‌کنند.

,

وی افزود: با همکاری بهزیستی و شهرداری فعالیت‌ها در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی وسعت بیشتری خواهد گرفت.

,

مدیرکل بهزیستی استان کرمان پیشنهاد کرد: برای هم‌افزایی بیشتر کمیته تخصصی با حضور نمایندگان دستگاه‌های دخیل در مسایل اجتماعی تشکیل شود تا هر یک از دستگاه‌ها به وظیفه‌ی خود عمل کرده و وسعت کارها در زمینه‌ی مقابله با آسیب‌های اجتماعی افزایش یابد.

,

صادق زاده تصریح کرد: برای انجام اقدام مشترک در زمینه‌ی مقابله با آسیب‌های اجتماعی آمادگی داریم.

,

وی خطاب به شهردار کرمان اذعان داشت: امیدواریم با حضور شما که فردی متخصص، خوش‌ذوق و فعال هستید، شاهد اتفاقات مطلوبی در شهر کرمان باشیم.

,

شهردار کرمان نیز در این نشست راه‌اندازی مرکز مشاوره و آزمایشگاه ژنتیک استان کرمان را کاری ارزشمند دانست و گفت: شهرداری کرمان علی‌رغم مشکلات مالی، از این‌گونه اقدامات حمایت می‌کند.

,

 عالم‌زاده افزود: راه‌اندازی مرکز مشاوره و آزمایشگاه ژنتیک استان کرمان، پیش‌رفت استان کرمان در این حوزه را در پیش دارد؛ ضمن این‌که با همراهی دستگاه‌های مختلف در این‌گونه اقدامات، خیران هم که در این حوزه‌ها وارد می‌شوند، احساس رضایت می‌کنند.

,

وی هم‌چنین با بیان این‌که شهرداری و بهزیستی رسالت‌های مشترکی دارند، بر هم‌افزایی دو دستگاه تأکید کرد و ادامه داد: با هم‌افزایی دستگاه‌های مربوط در حوزه‌های اجتماعی، شاهد اثرگذاری بیشتری خواهیم بود.

,

شهردار کرمان بر تشکیل کارگروهی برای بررسی مسایل اجتماعی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد و ابراز داشت: این کارگروه باید با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوط به‌صورت مستمر تشکیل شود تا هر دستگاه بخشی از کار را به‌عهده گیرد.

,

عالم‌زاده در رابطه با مناسب‌سازی معابر و محل‌های عمومی خاطرنشان کرد: تمام فضاهای جدید ازجمله پارک‌هایی که در شهر در حال طراحی و ساخت است، برای حضور معلولان، جانبازان و تمام افرادی که به‌دلیل بیماری برای حضور در این اماکن مشکل دارند، مناسب‌سازی می‌شود؛ ضمن این‌که پارک‌ها و محل‌های عمومی مربوط به شهرداری که پیش از این ساخته شده نیز به‌تدریج مناسب‌سازی خواهد شد.

,

لازم به ذکر است؛ مرکز مشاوره و آزمایشگاه ژنتیک استان کرمان، در بولوار آیت‌الله صدوقی، خیابان رعد واقع شده است. 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه