اخبار داغ

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در گلستان:

کسانیکه می خواستند بین سپاه و ارتش دیوار بکشند ناامید شدند

کسانیکه می خواستند بین سپاه و ارتش دیوار بکشند ناامید شدند
هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در گلستان گفت: بصیرت سپاه و ارتش، کسانیکه که با ناآگاهی می خواستند بین این دو دیوار بکشند را ناامید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از پاسرو؛ حجت الاسلام محمدحسین عبدی، هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان گلستان با اشاره به همزمانی تقریبی روز ارتش و سپاه در سال جاری، گفت: ارتش و سپاه، امسال در چهلمین سال انقلاب شکوهمند اسلامی از هر زمان دیگری یکرنگ تر و نزدیکتر به هم هستند و با بصیرت همه دشمنان و ناآگاهانی را که می خواستند بین سپاه و ارتش دیوار بکشند را ناامید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاسرو,

حجت الاسلام عبدی تصریح کرد: در ارتش فرماندهان مکتبی و انقلابی بسیاری داریم، ارتش با وجود اینکه سازمانی نظامی است اما به شدت به فعالیت های فرهنگی مشغول است و مساجد ارتش از برجسته ترین مساجد شهری هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ کمیت است.

,

وی با اشاره به برنامه های شاخص فرهنگی ارتش استان گلستان، خاطرنشان کرد: از بُعد فرهنگی امروز در جایگاهی قرار گرفته ایم که توانستیم رتبه اول فرهنگی در بین نیروهای مسلح در سال 95 و رتبه اول فعالیت های قرآنی در سال 96 را از آن خود کنیم.

,

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان گلستان با بیان اینکه طرح های مردمی در ارتش اجرایی می شوند، ابراز کرد: پادگان ها برای کسانیکه دغدغه فرهنگی دارند و برای فعالیت های خود مخاطب جوان می خواهند به مثابه یک رودخانه عظیم و جاریست که با نظم منحصر به فردی که دارد ظرفیت بالا و فرصت مناسبی برای آنان به حساب می آید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه