اخبار داغ

مدیر کل دامپزشکی استان یزد:

رد اظهارات مدیر کل دامپزشکی کرمان/ مرغ های یزدی سالم هستند

رد اظهارات مدیر کل دامپزشکی کرمان/ مرغ های یزدی سالم هستند
مدیر کل دامپزشکی استان یزد تاکید کرد: هشداری که مدیر کل دامپزشک کرمان در مورد خرید مرغ از یزد داده است بی مورد بوده و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر کل دامپزشکی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اظهارات مدیرکل دامپزشکی استان کرمان مبنی بر پرهیز از خرید طیور استان یزد به دلیل وجود آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان گفت: استان یزد تامین کننده مرغ گوشتی استان کرمان است و خوشبختانه هیچ کانون مثبت آ آنفلوآنزای مرغ گوشتی در استان یزد وجود نداشته و تمام کانون های گزارش شده مربوط به مرغ تخم گذار بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

علی اکبر حدادزاده با بیان این که مرغ مورد نیاز استان کرمان از شهرستان بهاباد تامین می شود افزود: بهاباد 200 کیلومتر با یزد فاصله دارد و در این شهرستان هیچ کانون مثبت آنفلوانزا در مرغداری های گوشتی و حتی تخم گذار گزارش نشده است و این منطقه کاملا از ویروس آنفولانزای حاد پرندگان پاک بوده و سلامت مرغی که به کرمان ارسال می شود کاملا مورد تایید است.

,

وی افزود: علاوه بر این موارد نزدیک به سه هفته است که استان یزد به طور کامل از ویروس آنفلوانزای حاد پرندگان پاک شده و هیچ کانون مثبت آنفولانزای پرندگان در سطح استان وجود ندارد و با گرم شدن هوا نیز احتمال وجود آن از بین خواهد رفت.

,

حدادزاده تاکید کرد: با توجه به این دلایل هشداری که مدیر کل دامپزشک کرمان در مورد خرید مرغ از یزد داده است بی مورد بوده و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

,

انتهای پیام/ق

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه