اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین:

کنگره 3 هزار شهیداستان قزوین امسال برگزار می‌شود/ سپاه مسئول حراست از انقلاب است

کنگره 3 هزار شهیداستان قزوین امسال برگزار می‌شود/ سپاه مسئول حراست از انقلاب است
معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین گفت: مهمترین برنامه سپاه صاحب الامر در حوزه فرهنگی در سال 97 برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان قزوین است که بخش قابل توجهی از امور این کنگره انجام شده و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، این کنگره در 6 ماهه دوم سال 97 یعنی مهرماه برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل طاهرخانی در گفت‌وگو با  صبح قزوین ضمن اشاره به عملکرد و برنامه‌های سپاه صاحب الامر(عج) در سال گذشته بیان کرد: سپاه پاسداران طبق اصل قانون اساسی مسئول حراست و حفاظت از انقلاب اسلامی بوده و هر زمان انقلاب نیاز داشته باشد در زمینه‌های مختلف وارد می‌شود تا بتواند روزنه‌های امید را در بین مردم تقویت کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: انقلاب اسلامی نماد عدالت خواهی تمام مستضعفین است و برای حفظ و حراست از آن باید با تمام وجود تلاش کرد. 

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین اذعان کرد: سپاه متعلق به انقلاب اسلامی و ملت ایران و مستضعفان جهان بوده و مرزبندی‌های چپ و راست را قبول ندارد؛ بلکه هرکس شاخصه‌های انقلابی گری مد نظر رهبر انقلاب را داشته باشد عضو جامعه انقلابی است، سپاه متشکل از اقشار مختلف مردم بود. 

وی ادامه داد: سپاه بدون در نظر گرفتن جناح بندی‌های سیاسی، برای پیشرفت و اعتلای جمهوری اسلامی و در جهت حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی از هیچ کوششی در یاری رسانی به دولت‌ها به عنوان بدنه نظام دریغ نمی‌کند. 

اشتغالزایی برای بیش از هزار و 500 نفر در قزوین
طاهرخانی عنوان کرد: سپاه پاسداران در سال 96 اقدامات زیادی را انجام داد که بخشی از آنها شامل کمک به زلزله زدگان کرمانشاه بود که بلافاصله با ماموریت محول شده به سپاه صاحب الامر(عج) کار امداد و نجات، اسکان موقت و سپس اسکان دایم با تمام قوا پیگیری شد و بازسازی دو روستای بزرگ در سرپل ذهاب به نام قره بلاغ اعظم و بابا اسکندربه سپاه استان قزوین واگذار شد. 

وی افزود: در زمینه کمک رسانی به زلزله زدگان اقدامات خوبی انجام گرفته از جمله آبرسانی، خدمات بهداشتی و درمانی، احداث راه روستایی وخدمات مشاوه و اشتغال زایی که در حوزه اجرایی سازمان بسیج مستضعفین بوده و عملکرد درخشانی را در کارنامه خود ثبت کرده است. 

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر استان قزوین با اشاره به فعالیت‌های انجام گرفته در عرصه اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده 12 عرصه فعالیت در زمینه‌های پرورش ماهی، پرورش قارچ، داربستی کردن درختان انگور، پرورش ماکیان و 12 عرصه فعالیت در زمینه صنایع تبدیلی جزو فعالیت‌های سپاه در حوزه بسیج سازندگی است. 

وی اضافه کرد: بیش از 4 میلیارد تومان تامین اعتبار در بخش اعطای تسهیلات به 352 نفر از بسیجیان حوزه‌ها و پایگاه‌ها پرداخت شده که این امر موجب اشتغال بیش از هزار و 500 نفر شده است. 

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر استان قزوین در خصوص مهمترین برنامه‌های اجرایی سال 97 یادآور شد: مهمترین برنامه سپاه صاحب الامر در حوزه فرهنگی در سال 97 برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان قزوین است که بخش قابل توجهی از امور این کنگره انجام شده و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، این کنگره در 6 ماهه دوم سال 97 یعنی مهرماه برگزار خواهد شد.

طاهرخانی ابراز کرد: جمع آوری خاطرات شهدا و رزمندگان و چاپ و نشر کتاب تا این لحظه به خوبی انجام شده و در برگزاری این برنامه از سخنرانان و میهمانان کشوری و لشکری استفاده خواهد شد. 

وی در پایان گفت: هدف از برگزاری این کنگره شناساندن فرهنگ جهاد و شهادت برای نسل‌های حال و آینده است تا بتوانیم مسیر شهدا را در جامعه تبیین کنیم و در تلاش هستیم که دست اندرکاران این کنگره دیداری با مقام معظم رهبری داشته باشند و با دستورمعظم له برنامه سراسری کنگره شهدا برگزار شود. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
, اشتغالزایی برای بیش از هزار و 500 نفر در قزوین,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه