اخبار داغ

گزارشی از مشکلات قدیمی ترین محله جاسک؛

پیراهن چهل تکه بر قامت خیابان های بزرگترین محله جاسک/فرار مسئولان از مطالبات و انتقادات سازنده مردم

پیراهن چهل تکه بر قامت خیابان های بزرگترین محله جاسک/فرار مسئولان از مطالبات و انتقادات سازنده مردم
آسفالت چهل تکه بزرگترین و قدیمی ترین محله شهرستان جاسک چهره ای زشت به خیابان های این محله داده و مشکلات مختلفی برای تردد شهروندان ایجاد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرهنگ کده؛ محله یکبنی یکی از بزرگترین و قدیمی ترین محله های شهرستان جاسک که جمعیت زیادی را در خود جای داده است و نیازهای عمرانی زیادی را طلب می‌کند و اهالی آن معتقدند مسئولان بسیار به این محله بی‌‌توجه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , فرهنگ کده, ؛ محله یکبنی یکی از بزرگترین و قدیمی ترین محله های شهرستان جاسک که جمعیت زیادی را در خود جای داده است و نیازهای عمرانی زیادی را طلب می‌کند و اهالی آن معتقدند مسئولان بسیار به این محله بی‌‌توجه هستند.,

این محله در 2 کیلومتری مرکز شهرستان واقع شده و از نعمت آسفالت و جدول کشی مناسب محروم است و آسفالت های چهل تکه آن مشکلات عدیده‌ای را برای ساکنان آن ایجاد کرده که از جمله آن رفت و آمد در این محیط خطرناک است و باعث بروز حوادث جبران ناپذیر می شود.

,

این محله از شهرستان جاسک گویا غریب مانده و مشکلات ساکنان آن فراوان است که به گوش مسئولان نرسیده و یا اگر هم رسیده مورد غفلت آنها قرار گرفته و مسئولان چشم بینایی برای آسفالت های چهل تکه این محله ندارند.

,

شایان لشکری، یکی از اهالی محله یکبنی شهرستان جاسک که دل پری از مسئولان دارد در گفتگو با خبرنگار فرهنگ کده، اظهار کرد: بدترین چیز برای رانندگان همین چاله ها و آسفالت های وصله شده کوچه ها و خیابان های محله بزرگ یکبنی جاسک است که به لطف و هماهنگی مسئولان آنها را به وفور و فراوانی می توان دید.

, فرهنگ کده,

, ,

محله ای بزرگ با امکانات اندک

, محله ای بزرگ با امکانات اندک, محله ای بزرگ با امکانات اندک,

این شهروند جاسکی با اشاره به اینکه تمام کوچه پس کوچه ها و خیابان های محله یکبنی جاسک فاقد آسفالت مناسب است، افزود: هر پنج متر بیش از 10 چاله و دست انداز را باید رد کرد حرکت بر روی مسیرهای آسفالت در این محله همچون بازی ماراتن برای رانندگان شده که باید حواسشان 6 دانگ جمع باشد تا مبادا در یک چاله گرفتار شوند.

,

لشکری بیان کرد: آسفالت های تکه تکه محله یکبنی جاسک همچون لباسی است که جای صد وصله دوزی دارد و خیابان های این محله وضعیت بسیار بدی دارد که این اوضاع علاوه بر آسیب رساندن به وسائل نقلیه نمای زشتی هم به این محله داده است.

,

وی با اشاره به اینکه کاش مسئولان شهری جاسک اندکی به مردم فکر بودند، گفت: چاله چوله ها مربوطه این محله به زمان خاصی نبوده و همیشه بر اثر بی هماهنگی دستگاه های خدمات رسان مورد بحث بوده و در آخر مردم نیز صدمات را می بینند.

,

شهروند محله یکبنی جاسک تصریح کرد: وضعیت نامناسب آسفالت خیابان های محله یکبنی سبب شده که خسارات زیادی به جلوبندی خودروها وارد کند آسفالت آن آن قدر وضعیت نامناسبی دارد که اگر خاکی بود ارزش آن بیشتر بود.

,

, ,

مسئولان از انتقاد سازنده فراری هستند

, مسئولان از انتقاد سازنده فراری هستند, مسئولان از انتقاد سازنده فراری هستند,

لشکری در ادامه اضافه کرد: مسئولان جاسک باید در برابر مردم و مطالبات آنها گوش شنوا داشته باشند حال آنکه باید گفت تنها چیزی که بین مسئولان وجود ندارد گوش شنواست.

,

وی با بیان اینکه متاسفانه مسئولان مخالف مطالبه‎گری‎اند و از انتقاد سازنده فراری هستند، خاطر نشان کرد:  ایجاد چاله های متعدد در محله یکبنی، حوادث خطرناکی را پیش روی شهروندان قرار داده و بارها به همراه اهالی محل به مسئولان مربوطه شهرستان مراجعه کرده ایم، اما وضعیت تغییر نکرده است.

,

در اینجا صد خیابان است و در هر یک، هزاران چاله و چوله

, در اینجا صد خیابان است و در هر یک، هزاران چاله و چوله, در اینجا صد خیابان است و در هر یک، هزاران چاله و چوله,

جلالی، یکی دیگر از شهروندان محله یکبنی شهرستان جاسک درباره وضعیت نامناسب آسفالت خیابان های این محله، اظهار کرد: محله یکبنی جاسک آسفالت مناسب و استانداردی ندارد و آسفالت این محله خیلی قدیمی است.

,

این شهروند جاسکی افزود: وضعیت نامناسب خیابان های چهل تکه بزرگ ترین محله جاسک و وجود دست اندازهای متعدد موجب وارد شدن خسارت به خودروها می‌شود، به طوری که دست کم هر دو ماه یک بار خودروی خود را برای تعمیر و سرویس زیربندی و جلوبندی به مکانیکی می‌برم.

,

, ,

جلالی گفت: وجود دست اندازها و چاله‌های کوچک در محله یکبنی جاسک در بعضی موارد باعث می‌شود که رانندگان برای رفع این دست اندازها از مسیر خود منحرف شوند که این موضوع در پاره‌ای موارد وقوع تصادفات رانندگی را نیز سبب می‌شود.

,

وی اضافه کرد: وضعیت نامطلوب کوچه ها و خیابان های محله یکبنی در خور شان شهروندان نیست و از مسئولان محترم خواهشمندیم به این مسیرها سری بزنند.

,

امید است مسئولان مربوطه شهرستان جاسک نیز با روحیه خدمت‎گذاری به مردم و با توجه به امکانات و شرایط در راستای حل مشکلات مردم گام بردارد، چراکه مسئول توانمند کسی است که برای برون ‎رفت از مشکلات سازمان تحت مدیریت خود یا راهی بیابد یا راهی بسازد نه آنکه مردم را با مشکلات موجود بلاتکلیف بگذارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه