اخبار داغ

کارشناس اداره هواشناسی استان:

بارندگی شدید و تگرگ در راه است/ احتمال آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد جاده‌ای

بارندگی شدید و تگرگ در راه است/ احتمال آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد جاده‌ای
احتمال بروز سیل در مسیل و حاشیه رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد جاده ای و نیز وارد آمدن خساراتی به تاسیسات زیاد خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ندا مشاطان در گفت‌وگو با  صبح قزوین درباره پیش بینی وضعیت جوی استان قزوین مورخ 2 اردیبهشت اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی با توجه به فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر امروز تا اواخر وقت فردا، بارش قابل ملاحظه باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش بادهای لحظه ای شدید و احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: برای فردا بارش‌ها در برخی مناطق از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

کارشناس هواشناسی قزوین اذعان کرد: برای امروز یکشنبه 2 اردیبهشت شرایط جوی نیمه ابری به تدریج ابری در بعضی ساعات بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد لحظه ای شدید با احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: شرایط جوی دوشنبه 3 اردیبهشت ماه ابری همراه با بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد لحظه ای شدید با احتمال تگرگ خواهد بود.

این مسئول بیان کرد: برای سه شنبه 4 اردیبهشت ماه هوا صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد پاره ای مناطق مه است و برای چهارشنبه 5 اردیبهشت هوا صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود. 

ه️مچنین ایرج زاهدپور مدیرکل مدیریت بحران استان از وقوع بارندگی شدید و احتمال سیل و تگرگ در سطح استان خبر داد. 

وی افزود: براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی با ورود سامانه بارشی فعال به استان برای روزهای یکشنبه و دوشنبه بارشهای قابل توجهی به همراه وزش باد شدید و در برخی مناطق تگرگ در سطح استان پیش بینی می‌شود، لذا احتمال بروز سیل در مسیل و حاشیه رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد جاده ای و نیز وارد آمدن خساراتی به تاسیسات زیاد خواهد بود. 

این مسئول بیان کرد: بنابراین تمامی دستگاه‌ها موظف به فراهم کردن تمهیدات و امکانات لازم جهت پیشگیری و مقابله با سوانح احتمالی هستند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه