اخبار داغ

در مراسم بزرگداشت مقام جانباز در میاندوآب عنوان شد؛

جانبازان، رهبران نهضت و نماد مقاومت در نظام اسلامی/ خانواده شهدا و جانبازان ولی نعمتان ما هستند

جانبازان، رهبران نهضت و نماد مقاومت در نظام اسلامی/ خانواده شهدا و جانبازان ولی نعمتان ما هستند
در مراسم بزرگداشت مقام جانباز در میاندوآب از جانبازان به عنوان نماد و نشانه نظام و حکومت اسلامی و رهبران نهضت هستند یاد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، مراسم بزرگداشت مقام جانباز امروز با حضور مسئولان و خانواده های معظم شهدا در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

جانبازان نماد مقاومت در نظام اسلامی

, جانبازان نماد مقاومت در نظام اسلامی,

 

,

, , ,

در این مراسم معنوی، امام جمعه میاندوآب در سخنانی با تجلیل از رشادت ها و ایثارگری های جانبازان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، گفت: هر جایی آرم  و نشانه ای دارد و جانبازان و ایثارگران نیز آرم و نشانه نظام و حکومت اسلامی هستند.

,

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده با بیان اینکه جانبازان، بهترین نمونه و الگو برای شناخت انقلاب اسلامی هستند، افزود: اگر کس می خواهد حکومت اسلامی را بشناسد، بهترین آرم و نشانه اش جانبازان، ایثارگران و فداکاران هستند.

,

وی افزود: اگر ایثارگری و فداکاری شما جانبازان و شهدای گرانقدر ما نبود، اکنون ما در امنیت و آرامش نبودیم و در حقیقت شما ولی نعمت ما هستید که به وظیفه خود به وقت خویش عمل کردید.

,

امام جمعه میاندوآب در ادامه با بیان اینکه بیش از ۱۴۰۰ سال از واقعه کربلا می گذرد اما عشق به اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز به روز در دنیا شعله ورتر می شود، تصریح کرد: امروز پرچم اباعبدالله الحسین(ع) در اقصی نقاط دنیا به اهتزاز در می آید و محبت امام حسین(ع) بر قلب ها افکنده شده است.

,

حسن زاده هم چنین با اشاره به دشمنی های آمریکا با ایران و نظام اسلامی، افزود: آمریکا، سگ نگهبان اسرائیل در منطقه بوده و برای حفظ آنها دست به هر کاری می زند ولی شما در هشت سال دفاع مقدس در مقابل توطئه آمریکا که صدام را به جنگ علیه ایران تحریک کرد، رفتید و با جانبازی و ایثارگری برای حفظ نظام تلاش نمودید و این شایسته تجلیل است.

,

وی با بیان اینکه دشمن دست از توطئه برنداشته و لشکرکشی به عراق و افغانستان و توطئه داعش را برای مقابله با نظام اسلامی به وجود آورد، افزود: امروز نیز، مدافعان حرم در فراتر از مرزها از نظام و انقلاب اسلامی دفاع می کنند و باید قدر آنها را بدانیم.

,

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: باید متحد بوده و زیر پرچم ولایت فقیه حرکت کنیم تا دشمنان را مایوس سازیم.

,

جانبازان، رهبران نهضت هستند

, جانبازان، رهبران نهضت هستند,

, ,

فرماندار میاندوآب هم در این مراسم با تجلیل از رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام، شهدا و جانبازان و ایثارگران، گفت: شما یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستید و ما وظیفه داریم تا در خدمت شما باشیم.

,

ناصر امیری با بیان اینکه جانبازان، رهبران نهضت هستند و ما به وجود شما افتخار می کنیم، افزود: هر چه از جانبازان و پاسداران بگوییم، کم گفته ایم.

,

وی گفت: جامعه امروز نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است ،تمامی ادارات و سازمان ها موظف به خدمت به مردم علی الخصوص جانبازان و ایثارگران هستند.

,

فرماندار میاندوآب تصریح کرد: جانبازان با خداوند متعال معامله کرده اند و رنج و مشکلاتی که این بزرگواران متحمل می شوند قابل درک برای افراد سالم نیست.

,

مدیون جانبازان هستیم

, مدیون جانبازان هستیم,

, ,

عیسی گل حسنی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران میاندوآب هم در این مراسم در سخنانی با تاکید بر پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران  جانبازان، گفت: اگر فداکاری و ایثارگری شما عزیزان نبود، سرنوشت کشور معلوم نبود که چگونه بود و ما مدیون شما هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه