اخبار داغ

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

شبکه فاضلاب شهری استان زنجان با اعتبار 715 میلیارد ریال ساماندهی می شود

شبکه فاضلاب شهری استان زنجان با اعتبار 715 میلیارد ریال ساماندهی می شود
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال 715 میلیارد ریال در بخش توسعه شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب و احداث یا تکمیل تصفیه خانه‌های فاضلاب استان هزینه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا جزء قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: از این مقدار اعتبار مبلغی بالغ بر 600 میلیارد ریال از منابع بخش خصوصی و در قالب قرار داد های BOT و فاینانس داخلی و مابقی از اعتبارات عمرانی خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات تملک دارایی(عمرانی) و همچنین لزوم اجرای سامانه های مدرن جمع آوری و تصفیه فاضلاب برای حفظ کیفیت سفره‌های آب زیر زمینی و بالا بردن سطح بهداشت جامعه و استفاده از پساب تصفیه شده در صنایع و کشاورزی با مد نظر قرار گرفتن خشکسالی‌های اخیر بر آن شدیم تا با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی نسبت به اجرای پروژه­های بخش فاضلاب استان اقدام کنیم.

,

جزء قاسمی میزان اعتبارات عمرانی بخش فاضلاب استان در سال جاری را نیز بالغ بر 135 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در همین راستا به منظور توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب‌، تکمیل تصفیه خانه ایستگاه پمپاژ و نصب انشعابات فاضلاب در شهر زرین آباد‌، 25 میلیارد ریال و برای تکمیل و بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهری و شبکه جمع آوری در شهر دندی نیز اعتبار 25 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

,

مدیر‌عامل شرکت آبفای استان زنجان ادامه عملیات توسعه شبکه فاضلاب در شهر خرمدره با اعتبار 20 میلیارد ریال را از دیگر طرح‌های حوزه فاضلاب استان زنجان در سال جاری اعلام کرد.

,

وی به توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شهر زنجان با 65 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات عمرانی نیز اشاره کرده و افزود: امسال طرح احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر ارمغانخانه نیز آغاز خواهد شد.

,

جزء قاسمی گفت: در حال حاضر تصفیه خانه‌های فاضلاب شهر‌های زنجان‌، ابهر و ماهنشان در در مدار بهره برداری بوده و تصفیه خانه فاضلاب شهر دندی نیز امسال به بهره برداری خواهد رسید.

,

وی خاطر نشان کرد: مطالعات طرح های فاضلاب در شهر های خدابنده ، هیدج ، صائین قلعه و آب بر نیز امسال جزو طرح هایی است که  در دست اقدام شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه