اخبار داغ

فرماندار میاندوآب:

فرمالیته بودن آزمون پتروشیمی میاندوآب، کذب است

فرمالیته بودن آزمون پتروشیمی میاندوآب، کذب است
فرماندار میاندوآب گفت: متاسفانه شایعه شده که این آزمون فرمالیته است، در حالی که من با قاطعیت همه اینها را تکذیب می کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  ناصر امیری امروز در جمع روسای ادارات شهرستان میاندوآب در سخنانی با بیان اینکه سال جدید سال ممنوعیت افتتاح پروژه های نیمه تمام است، اظهار کرد: اداراتی که پروژه های نیمه تمام دارند این موضوع را مد نظر قرار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی با اشاره به اینکه از شهردار و شورای شهر حمایت می کند، افزود: از شهردار می خواهم که به کار بدون حاشیه خود با قوت تمام ادامه دهد.

,

فرماندار میاندوآب با تاکید بر ملاقات حضوری مسئولان با مردم، گفت: روزهای دوشنبه هر هفته به ملاقات حضوری با مردم اختصاص دارد و از مسئولان ادارات می خواهم که روزهای دوشنبه هر هفته به ملاقات و دیدار عمومی اختصاص دهند.

,

امیری با اشاره به اینکه جوسازی و شایعاتی در مورد دریافت رشوه در برخی ادارات به گوش می رسد، تصریح کرد: این موضوع به هیچ وجه قابل توجیه و قبول نیست و مسئولان ادارات این موضوع را رسیدگی کنند.

,

فرماندار میاندوآب به موضوع اشتغال اشاره و اظهار کرد: سال گذشته در شهرستان میاندوآب در زمینه اشتغال فراگیر زیر ۲۵۰ میلیون تومان در بخش کشاورزی یک هزار و ۲۵۱ طرح با اشتغال زایی دو هزار و ۷۷۴نفر و در بخش صنعت و معدن ۸۲ طرح با اشتغال زایی ۳۶۱ نفر مصوب شده است.

,

وی افزود: در زمینه اشتغال فراگیر با اعتبار بیشتر از ۲۵۰ میلیون تومان نیز در بخش کشاورزی ۱۴۹ طرح با ۷۵۲ نفر اشتغال زایی و در بخش صنعت و معدن ۱۴ طرح با ۶۲۴ نفر اشتغال زایی و در زمینه اشتغال پایدار روستایی و عشایری نیز در بخش کشاورزی ۲۹۳ طرح با ۴۲۸ نفر اشتغال زایی و در بخش صنعت و معدن ۲۶۷ طرح با ۵۸۲ نفر اشتغال زایی مصوب شده است.

,

امیری تصریح کرد: در مجموع ۲۶۳ میلیارد تومان اعتبار با اشتغال زایی چهار هزار و ۷۹۱ نفر در بخش اشتغال فراگیر و  ۲۳ میلیارد تومان با اشتغال زایی یک هزار و ۱۰ نفر تصویب شده است و بانک های عامل موظف به همکاری در این زمینه هستند.

,

فرماندار میاندوآب در ادامه با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، اظهار کرد: مردم صاحب اصلی انقلاب هستند و باید در خدمت مردم بوده و مشکلات آنها را رفع کنیم.

,

وی به موضوع استخدام پتروشیمی اشاره کرد و گفت: متاسفانه شایعه شده که این آزمون فرمالیته است و افراد لازم جذب شده اند و تعدادی را فرماندار، امام جمعه و نماینده معرفی کرده است، در حالی که من با قاطعیت همه اینها را تکذیب کرده و می گویم که در این آزمون استخدامی، سهمیه بندی نداریم این شهر، شهر قانون است و هرکس لایقتر و تواناتر باشد و در آزمون موفق شود، جذب خواهد شد و همه یکسان هستند.

,

امیری در ادامه با اشاره به اینکه موضوع پسماند باید حل شود، افزود: موضوعاتی مانند پسماند و سرچم چرا ۲۰ سال معطل مانده است؟ برخی عادت کرده اند که سمپاشی کنند ولی جوسازی دیگر کاربرد ندارد و همه باید با روحیه انقلابی و کار کارشناسی به پیش برویم.

,

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه اجازه جوسازی نمی دهیم، تصریح کرد: باید از تلاش برای خدمت به مردم حمایت کرد و مسئولان تنها به فکر خدمت به مردم باشند و  زندگی مقام معظم رهبری الگوی مسئولان باشند؛ و این را بدانند که این کشور قانون دارد و هرکس بر اساس قانون عمل کند، حمایت می شود.

,

وی گفت: هر روز دشمن به دنبال توطئه است و ما باید به این توجه داشته باشیم که در راستای اهداف دشمنان حرکت نکنیم.

,

امیری در پایان از ادارات خواست تا مشکلات اداره مربوطه را شناسایی و جمع بندی و به فرمانداری ارسال کنند و از مسئولان خواست به جای فرستادن نفر پنجم، ششم ادارات به جلسات، شخصا در جلسه حضور داشته باشند تا قدرت تصمیم گیری داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه